Calle Tidbeck
Ny medlem
(OT) Tjejer på forumet?
mmmrrrr skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag tror väldigt många här inte har något alls
> emot att berätta sina riktiga namn. Hänger inte
> på andra forum så mycket, men en väldigt stor
> del av happy är ju just att inte vara anonym utan
> att cykla med andra människor.
Nej, det tror inte jag heller. Mitt uttalande var snarare tänkt som en kommentar till att några medlemmar påstod att jag bara var ute efter att trolla under fingerat namn.
Jag tänker lämna den här tråden nu och skulle vilja tacka dem som faktiskt gjorde ett försök att hjälpa mig. Jag sammanfattar det hela som att det kanske eventuellt är ett tiotal "tjejer" regelbundet på forumet, möjligtvis färre och troligen betydligt fler som inte ger sig till känna.
Jag har som sagt varit inne här och läst regelbundet sedan rätt många år, och är väl inte jättechockad över jargongen, urspårningarna och "skämten", men guyz, hela tiden?!
-------------------------------------------------------
> Jag tror väldigt många här inte har något alls
> emot att berätta sina riktiga namn. Hänger inte
> på andra forum så mycket, men en väldigt stor
> del av happy är ju just att inte vara anonym utan
> att cykla med andra människor.
Nej, det tror inte jag heller. Mitt uttalande var snarare tänkt som en kommentar till att några medlemmar påstod att jag bara var ute efter att trolla under fingerat namn.
Jag tänker lämna den här tråden nu och skulle vilja tacka dem som faktiskt gjorde ett försök att hjälpa mig. Jag sammanfattar det hela som att det kanske eventuellt är ett tiotal "tjejer" regelbundet på forumet, möjligtvis färre och troligen betydligt fler som inte ger sig till känna.
Jag har som sagt varit inne här och läst regelbundet sedan rätt många år, och är väl inte jättechockad över jargongen, urspårningarna och "skämten", men guyz, hela tiden?!