OT Trampeld underfoot

teabag

Medlem
OT Trampeld underfoot
Sitter här och tittar ut över gråa moln och lite sol när gitarrsolot från DVD´n dyker upp.
Helt underbart och som tur är är jag ensam på kontoret.
Luftgitarrsolot är helt suveränt.
Och bara undrar nu när jag strax skall hoja hem.
Finns det egentligen musik när man kör MTB eller är det bara fåglarnas kvitter som gäller ?

OT Trampeld underfoot
Något med Peter Jöback..Carola..Alcazar..det finns massor av bra grupper..kanske även Lars Berghagen.

OT Trampeld underfoot
Tillåt mig att små-le... ;) Självklart ska man ha lite tyngre musik, precis som när man åker Snowboard/Skidor och jibbar lite! Men det e ju jag det, behöver den extra kicken som en tung bas ger när den där jobbiga klättringen kommer, då kommer pedaltrampen i takt med musiken och swisch är man uppe! När man åker nerför kan iaf jag pressa mig lite hårdare och åka lite mer på gränsen då... (Ibland slutar det i en gran men ändå!)

OT Trampeld underfoot
i dag hade jag "it's more fun to compute" i skallen när jag jagade över skanstullsbron. De kallar det synth. Jag kallar det funk.

Senast redigerad av en moderator:
OT Trampeld underfoot
Alltså, jag cyklar utan musik i öronen. Har den redan i skallen! Är trött på de idiotcyklister som har öronen fulla med mp3 i stan.
hör inget= ser knappt inget heller.

OT Trampeld underfoot
Ähhh, den är ju perfekt. Man vill bort från starten så fort det bara går.... Men har man otur så spelas den vid målgång oxå....

Junior gick och nynnade på den i flera veckor efter FMT i fjol.

Trampa på, Trampa på, Uppför och nerför...

/Tomas

OT Trampeld underfoot
Brukar skojja och säga att fiolgnisslandet vid slammdammen är bra för då vill man därifrån fort istället för att ta igen sig.

Värre med blues-rockarna mellan Grängesberg och Kåsen, där vill man stanna istället :)

Tillbaka
Topp