Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
T, du kanske skulle gilla mina polare i det elektroniska bandet Tråd:-) Det tar en liten stund innan låten kommer igång, men melodierna är helt magiska.
Makten skrev:
-------------------------------------------------------
> T, du kanske skulle gilla mina polare i det
> elektroniska bandet Tråd:-) Det tar en liten
> stund innan låten kommer igång, men melodierna
> är helt magiska.
>
>
Du, det var ju inte dumt alls, riktigt bra! :)
Och om man lyssnar noga så lät det som "duv-kurr" vid 0:17 - 0:22, hehe...
Oskar skrev:
>
>
> Ahh, jag ääälskar refrängen i Respectable!
>
> En annan grum SAW-produktion är den här:
>
>
Har säkert postat denna tidigare, men detta är förra årets, och även detta årets Röyksopp-favorit för mig!
Speciellt denna remix och video tycker jag är så "snygg" och bra, med gamla Sci-Fi-klipp från 1950/60-talet som harmoniserar väldigt bra ihop med musiken... ;)
T skrev:
> Du, det var ju inte dumt alls, riktigt bra! :)
>
> Och om man lyssnar noga så lät det som
> "duv-kurr" vid 0:17 - 0:22, hehe...
Melodimannen bakom är ett geni, vilket jag vet från att ha spelat i ett annat band med honom. Sen kom det sig att han hoppade in på den elektroniska banan, och vårt band upplöstes tyvärr:-/
Ikväll lyssnar jag faktiskt på mig själv. Bandet Introduction som nu är upplöst, där jag spelade bas, och som vid inspelningstillfället fortfarande hette Giantess. Lagom tramsig video som blev rätt bra med tanke på nollbudget:-)
Städar_sällan skrev:
>
>
> Min nuvarande favorit som jag lyssnat ohälsosamt
> många gånger på.
>
T skrev:
> För att avsluta dagen ;)
>
> (och ni som inte gillar riktigt tung och melodisk
> 1970-talsmusik kan låta bli att klicka på
> "play", hehe)
>
>
Judas Priest rulez :D jag måste plocka fram mina gamla Judas skivor :D nä det ids jag inte men allt finns nog på youtube, Breaking the The Law var ett tag sen, Rocka Rolla och Turbo Lover ... whohoho hittade just United :D.