[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

Jag fortsätter med snyggubbarna;

Tom Waits - Nighthawks at the Diner från 1975.

tom-waits-2.jpg ht=600

Den är trallvänlig "a mista mista u are my dream-mista mista" lalala...

Nu lyssnar jag på Dottisarna :/ Dock inte lika trallvänliga.

Bilagor

• avalone dots.jpg
    avalone dots.jpg
    34.6 KB · Besök: 26
fan bilderna syns ju fortfarande, det är bara texten som döljs... nåväl, ibland slår idiotin igenom de mest sinnrika tekniska filter.

Bang skrev:
-------------------------------------------------------
> Va e det för fel nu då????

Jag tror folk insinuerar att det är en konstig musiksmak du har ~ "Låtar gjorda utav tjejer jag kan hitta lättklädda bilder på". Men jag är inte riktigt säker...

Av 28 bilder kan jag hålla med om att 8 st är lättklädda men inget värre än det vi ser i vardagen i press och medier.

Många av artisterna tycker jag är bra medans många råkar jag bara lyssna på av en ren slump. Det står inget om att man ska tycka om artisten eller låten och mina inlägg behöver inte spegla min musiksmak. Jag skriver vem jag lyssnar på och lägger till en bild som många andra innan jag gjort.
Jag ser inget fel med det. Retar ni er på det är det tråkigt.
Det är tråkigt att jag inte ska få posta det jag lyssnar på utan att behöva ta emot kritik från andra.

Jessica Andersson - Kom
Jessica20Andersson.jpg ht=350

fredrikw skrev:
> fan bilderna syns ju fortfarande, det är bara texten som döljs...

Jag har lagt in detta som något som ska åtgärdas, men feffemannen är väldigt upptagen med annat nu för tiden.

the_TnT skrev:
> fredrikw skrev:
> --------------------------------------------------
> > fan bilderna syns ju fortfarande, det är bara
> > texten som döljs...
>
> Jag har lagt in detta som något som ska
> åtgärdas, men feffemannen är väldigt upptagen
> med annat nu för tiden.

ok, perfekt, tack för det. vanligtvis räcker det ju med texten, men en tråd som denna visar ju att det inte riktigt räcker för att sortera bort idiotinlägg.

för bli lite on-topic:

luomo - convivial

Fredrikw, ta det lugnt, det är ju bara musik! Bang gör väl bara som de flesta gör, tycker inte man kan kritisera honom för att han har usel musiksmak! Visst, det är sorgligt att man kan sälja musik genom att klä av sig, men gör man hellre det än tar ett hederligt kneg, så varsågod!

kaipartai,
man får lyssna på vilken musik man vill, det är inte det jag reagerar mot. det är det tvångsmässiga postandet av lättklädda kvinnor, det finns gott om webbplatser om man nödvändigtvis måste sitta och glo på sånt.

Ja, det har du väl rätt i! Tycker dock att det är något komiskt över det tvångsmässiga bildpostandet! Tror du han kanske driver med dej?

Bang skrev:
> Michael Jacksson - Heal The World

Jag tror han driver med alla :)

Fasen också, jag måste nog dra tillbaka mitt utalande om att det nya G´n´r albumet var dåligt.
Nu har jag lysnat på det i någon vecka och tycker mer och mer om det. Soundet är inte det vanliga, utan en hel del tyngre och starkt influerat av Velvet Revoler.
Albumet Chinese Democracy största problem är bristen på Slash (Les Paul-spelande girarrgud för dom som inte vet). Hans underbara solon är något som alla som har hört "Apetite for destruction" och "use your illusion" kommer att sakna. Men vill man höra dessa så är det bara att börja lysna på Velvet Revolver.

Av låtarna på "Chinese Democracy" så måste jag nog säga att det är titelspåret, ovanligt men sant.

article-1088964-02814DB6000005DC-495_468x482.jpg

the_TnT skrev:
> Portishead, skivan Third från i år. Riktigt bra!
> De som gillar Björk kan nog gilla detta.

Spotify rules, nu lyssnar jag också. Har alltid diggat Portishead men hänger inte med i vad som släpps.

Tillbaka
Topp