Sambal Oelek
Aktiv medlem
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Focus - Hocus Pocus:
Vilken låt! svängigt värre
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tvåa på pucken!Focus - Hocus Pocus:
Luktar lite som blandning av MASTODON med OPETH :-)
Luktar lite som blandning av MASTODON med OPETH :-)
Cool låt tex, måste dock spelas på hög volym för att komma till rätt. ;-) Hoppas dock att basisten får sjunga mer och mer, han har klart bättre röst även om de matchar varandra på ett lite coolt/udda sätt.De har Mastodon vibbar på vissa låtar (absolut med "Blackened Wings"), Opeth har jag inte tänkt på ;-) men kolla in deras gamla plattor också, det finns guldkorn som sagt.
med "Blackened Wings"
Funderar på att köpa en skivspelare igen, det var länge sedan, minst sagt.Väntar på Vokonis-vinylen. Alla låtsläpp jag har hört hittills har varit riktigt bra.
coolt. Ska också köpa ny sedan. Kika även på Regas modeller, mycket populära.Funderar på att köpa en skivspelare igen, det var länge sedan, minst sagt.
Fast jag har noll koll, den här kanske. ;-) Inbyggd RIAA-/grammofonförstärkare är ju praktiskt.
Köp Denon DP-29F Skivspelare | 3 års garanti
Varför skicka ner vinylplattorna i källaren när du för en liten peng kan börja spela dem igen? Körklar inkl. pickup, passar alla anläggningar.www.hifiklubben.se
neurotrecordings.bandcamp.com