D
Deleted member 77490
Guest
[OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?
Senast redigerad av en moderator:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mauro är en av Sveriges bästa låtskrivare. Han har dessutom, har jag uppmärksammat på senare år, mycket powerpop i sig.Mauro Scocco, när han var aktuell så tyckte jag han var ganska banal, inget jag lyssnade på, men så kom dom här 2 låtarna. Som att han laddat några år och bara exploderade i lite djupsinnighet (nåja, men relativt).
Rätt skrämmande egentligen att för 30 år sedan var ganska många engagerade i vad vi gör med vår miljö, t.ex. Chris Reas låt i mitt tidigare inlägg. Och varför inte filmen "Presidenten och miss Wade" från -95, ganska fjantig film, men bihandlingen om miljön hade lika gärna kunnat vara skriven idag.
Och vad har hänt...
Riffet snott rakt av från
Det kommer aldrig vara över för U2.Kanske tidernas nyårslåt. Glöm inte att äcklige låttjuven Håkan Hellström försökte sno den.
Nä. Och inte Generation X heller.Har Billy varit med i tråden?
Världens mest högljudda band, bara en sådan sak?
Haha, den enda hårdrockslåten jag postat har fått överlägset flest tumme upp. What’s wrong with you people?! ?
Ja, medhåll här! Även om jag sitter på de två första Hellacoptersvinylerna:)
Du är förlåten.Ja, medhåll här! Även om jag sitter på de två första Hellacoptersvinylerna:)