Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Efter by the way släppte jag dem mestadels.. men jag håller med om Frusciante och hans ofta Hendrixiga spelstil, senaste plattan tycker jag bärs upp helt och hållet av honom.Red Hot Chili Peppers har gått varmt sen jag såg dem i Hamburg i Juli. Mitt absoluta favvo-band med min absoluta favvo-gitarrist som äntligen hittat tillbaka. Magiskt.
Tycker den Plattan växer i rekordfart och tycker det känns långlivat.. Annars tycker jag Stadium Arcadium är det bästa. Kan ha mycket att göra med varma minnen från barndomen också kanske ??Efter by the way släppte jag dem mestadels.. men jag håller med om Frusciante och hans ofta Hendrixiga spelstil, senaste plattan tycker jag bärs upp helt och hållet av honom.
Nostalgin gör mycket, mina RHCP-barndomsminnen är från Mother’s Milk och Blood Sugar Sex Magik ?Tycker den Plattan växer i rekordfart och tycker det känns långlivat.. Annars tycker jag Stadium Arcadium är det bästa. Kan ha mycket att göra med varma minnen från barndomen också kanske ??
Nostalgin gör mycket, mina RHCP-barndomsminnen är från Mother’s Milk och Blood Sugar Sex Magik ?
Nostalgin gör mycket, mina RHCP-barndomsminnen är från Mother’s Milk och Blood Sugar Sex Magik ?
De har gått ifrån Viking stuket på nya plattan, är det så?Denna... senaste plattan imponerar inte riktigt, får ge den lite mer tid tror jag
näe, det var mer att jag inte fastnade för någon låt direkt sådär. Får lyssna lite mer på den.De har gått ifrån Viking stuket på nya plattan, är det så?
Riktigt bra melodeath från veteranerna. Nu hoppas jag att In Flames svarar på utmaningen. ?
näe, det var mer att jag inte fastnade för någon låt direkt sådär. Får lyssna lite mer på den.
Vet inte hur du menar riktigt, det tror jag inte de avviker från i första taget, det är väl deras image nu :)Vadå "näe", de verkar ju inte spöka ut sig som Vikingar längre? ? De kanske tröttnat på de konceptet.
Vet inte hur du menar riktigt, det tror jag inte de avviker från i första taget, det är väl deras image nu :)
![]()
låtlista:
1. Get In the Ring
2. The Great Heathen Army
3. Heidrun
4. Oden Owns You All
5. Find a Way or Make One
6. Dawn of Norsemen
7. Saxons and Vikings
8. Skagul Rides With Me
9. The Serpent's Trail
jaha, ok, just den låten är ju ganska neutral. Tur det. Hade kanske varit lite tröttsamt om varenda låt har Vikinga-tema.Ok ? möjligen en ytterst modern vikinga video, det var den som förvirrade mig, tyckte deras framtoning var lite annorlunda. ?