Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Pfaff sa:Vernersson sa:Pfaff sa:kimkimano sa:Kim är här!
Sambal Oelek sa:...ja, Kim Jong-Un kom inte till den årliga hyllningen av sina förfäder idag...
Vem vet vart han tagit vägen? Någon som sett spår? Väldigt märkligt det där, en person försvinner inte bara hux flux, bara Joe Labero och Chuck Norris kan det, särskilt inte när man är ledare för ett land.
Jag tror han gett sig ut på en randonné och råkade ta fel väg
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19673685.ab
Nej nej nhej nej, den sanna förklaringen finns här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19602754.ab
Portvinstå! Kan inte gå rakr fram och då är det ju givet att Kim har villat bort sig!
Det där är ju från 2014...
Nu grejar han mer med bomber istället :-D
http://www.gp.se/nyheter/världen/kim-jong-un-poserar-bredvid-påstådd-atombomb-1.3872
Då ber vi Admin merga denna tråd med radera tråd-tråden så vi får den slutgiltiga lösningen på bägge trådarna!
Med tanke på radera tråd-trådens livskraft undrar jag om det är en så god idé. Finns en risk att Var är Kim-tråden i så fall kommer att överleva ämnet för tråden.
Sambal Oelek sa:Nu sitter de och spelar Angry Birds. Tror inte det går så bra men de har roligt iaf
daikai1 sa:Sambal Oelek sa:Nu sitter de och spelar Angry Birds. Tror inte det går så bra men de har roligt iaf
Har han så dålig syn så att han måste ha kikare 1m framför skärmen? :D
Cujo sa:daikai1 sa:Sambal Oelek sa:Nu sitter de och spelar Angry Birds. Tror inte det går så bra men de har roligt iaf
Kims skärm har så sjukt hög upplösning att han måste ha kikare för att se detaljerna!
ja, och Kim tog alla pallplatser :)itisasitis sa:Jag tror att dom kollar på Red Bull Hardline 2017.
Nej, det är en CACC = Communist Approved Communication Cable. VGA är en farsot framtagen av den ondskefulla Satan på andra sidan havet och ett pinsamt försök till att kopiera CACC:en i hela dess demokratiskt magnifika härlighet.daikai1 sa:Cujo sa:daikai1 sa:Sambal Oelek sa:Nu sitter de och spelar Angry Birds. Tror inte det går så bra men de har roligt iaf
Kims skärm har så sjukt hög upplösning att han måste ha kikare för att se detaljerna!
Tror han vänder kikarn, notera vga-kabeln ;)
bllx sa:Ska till (syd)Korea nästa vecka. Säger till om jag ser någon Kim.
Han kanske bara helt enkelt har det goda omdömet att besvara de PM han får.jonja sa:Hur får han alla generaler att le så där brett och unisont på alla pressbilder?
geologen sa:bllx sa:Ska till (syd)Korea nästa vecka. Säger till om jag ser någon Kim.
Tråden kommer att fyllas av "till"! :D
geologen sa:Mmm... Formen på den där gör mig nervös. Förutsatt att den är verklig, och inte bara en fejkad modell. Det är helt tydligt en tvåstegsladdning, och då snackar vi många hundratals kiloton med den storleken. Samtidigt som den är liten och lätt nog att kunna skickas iväg flera tusen kilometer på en raket av samma klass som de testade nyligen.
Anstalten?Bengt-re sa:geologen sa:Mmm... Formen på den där gör mig nervös. Förutsatt att den är verklig, och inte bara en fejkad modell. Det är helt tydligt en tvåstegsladdning, och då snackar vi många hundratals kiloton med den storleken. Samtidigt som den är liten och lätt nog att kunna skickas iväg flera tusen kilometer på en raket av samma klass som de testade nyligen.
Tur att vi är långt ifrån, att det finns folk han ogillar mer än oss och att noggranheten i kims raketer verkar vara lite halvdan. Vore jag i Japan eller sydkorea skulle jag överväga en lång semester i österåker...
GoranS sa:Anstalten?Bengt-re sa:geologen sa:Mmm... Formen på den där gör mig nervös. Förutsatt att den är verklig, och inte bara en fejkad modell. Det är helt tydligt en tvåstegsladdning, och då snackar vi många hundratals kiloton med den storleken. Samtidigt som den är liten och lätt nog att kunna skickas iväg flera tusen kilometer på en raket av samma klass som de testade nyligen.
Tur att vi är långt ifrån, att det finns folk han ogillar mer än oss och att noggranheten i kims raketer verkar vara lite halvdan. Vore jag i Japan eller sydkorea skulle jag överväga en lång semester i österåker...
Bajsade du på dig? Inget att skämmas över, det händer de sämsta..geologen sa:Och där gjorde den bruna svansen sitt inträde även i denna tråden.
Haha, och jag satt just och tänkte på hur det skulle vara om Trump och Kim hade en sommarstuga ihop, satt och fiskade vid en sjö, och sen på kvällen satt på varsin björnfäll vid en brasa i stugans öppna spis, med varsin slicksten och bitboll.Konkret sa:Sabba inte denna tråden med politik!
Jag hade velat se en duell mellan trump och Kim.
Tumbrottning, grekisk-romersk, fäktning, armbrytning eller schack.
Insatsen är livet.
GoranS sa:Så länge han inte trycker av så ...
Och trycker han av har han ju väsentligen skrivit under sin egen dödsdom så jag betvivlar att han gör det, åtminstone så länge han har hopp om att kunna fortsätta styra Nordkorea.
.janolle sa:Han (inga) bevisade kärn vapen alls; Allt är bara en skrämsel bluff.