[OT] Varje höst väcks mitt habegär...

Missade en 700000 kronors Traderabillig liten Rolex, med så biljardgrön urtavla på... men tydligen är det smurfigt 80-tal och känslan av Casio digital-ur som gäller idag! Ibland har man tur. Bara fem miljoner.
2010.webp

”Cycling Edition, utvecklad för lagets behov”. ;-) Rätt snygg, men inte min grej.
Svinsnygg tycker jag, även om jag själv inte skulle bära en svart klocka med röda kontrastfärger.

Frånsett deras ”Coke”-Black Bay alltså. Fejk-tropical-patinan verkar göra folk upprörda, men jag tycker resultatet blev super. Snyggaste nya GMT’n.

1770793665544.webp

Svinsnygg tycker jag, även om jag själv inte skulle bära en svart klocka med röda kontrastfärger.

Frånsett deras ”Coke”-Black Bay alltså. Fejk-tropical-patinan verkar göra folk upprörda, men jag tycker resultatet blev super. Snyggaste nya GMT’n.

Visa bilaga 815350

Tjena!

Är inte heller förtjust i svarta klockor, speciellt inte med starka kontrastfärger.
Håller med om GMTn, näst snyggast tycker jag faktiskt att Seiko 5 GMT är, att en så billig klocka kan ha såpass bra detaljnivå, väl avvägda proportioner och såpass bra kvalitet är imponerande. Kommer nog köpa en till snart. Verkar som att det kommer en riktig Pepsi inom kort.

Edit: Ja, det finns ju en Pepsi, som tillochmed är en collab med Pepsi, men den är ju med svart case. Man kan ju ta vridringen från den och sätta på SSK001, men sånt orkar jag inte riktigt med.

Senast ändrad:
Tjena!

Är inte heller förtjust i svarta klockor, speciellt inte med starka kontrastfärger.
Håller med om GMTn, näst snyggast tycker jag faktiskt att Seiko 5 GMT är, att en så billig klocka kan ha såpass bra detaljnivå, väl avvägda proportioner och såpass bra kvalitet är imponerande. Kommer nog köpa en till snart. Verkar som att det kommer en riktig Pepsi inom kort.

Edit: Ja, det finns ju en Pepsi, som tillochmed är en collab med Pepsi, men den är ju med svart case. Man kan ju ta vridringen från den och sätta på SSK001, men sånt orkar jag inte riktigt med.
Sprang på en rätt snygg mod som får mig att vilja byta ut min SKX009

Sprang på en rätt snygg mod som får mig att vilja byta ut min SKX009

Tjena!

Nej nej nej.. Den där försöker ju bara vara något som den inte är.

Edit: Dessutom är det en jäkla dropshippingsida. Dom där klockorna är lika mycket monterade i Sverige som en Hyundai.

Undrar lite, om det brukar ska se ut så här på Omega Seamaster? Den gröna knoppen vid 24 på becel, och även den svartvita pilen där.
Inget sådant vid Googlesök.
2806.webp

Undrar lite, om det brukar ska se ut så här på Omega Seamaster? Den gröna knoppen vid 24 på becel, och även den svartvita pilen där.
Inget sådant vid Googlesök. Visa bilaga 818465
Tittade lite närmre nu, klockan är tvärfejk. Det sitter inte ens ett kronografverk i. Registertavlorna har datumvisning istället, typiskt för jättebilliga skräpkopior.

Då fungerade min känsel.. Reagerade på vridring och något med småvisarna.
Är så snuskigt många "fin-ur" på Tradera. Trots regler.
*Detta ur stoppades, men ligger kvar ute..
2862.webp

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp