[OT] Varje höst väcks mitt habegär...
Ja jävlar. Skulle jag fritt få välja en klocka ligger den där rätt bra till.Visa bilaga 768006
Häromdagen - men samma klocka.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja jävlar. Skulle jag fritt få välja en klocka ligger den där rätt bra till.Visa bilaga 768006
Min klocka är då rätt mycket mer mellanmjölk än den därVisa bilaga 768006
Perfekt vinterklocka!Missade en 700000 kronors Traderabillig liten Rolex, med så biljardgrön urtavla på... men tydligen är det smurfigt 80-tal och känslan av Casio digital-ur som gäller idag! Ibland har man tur. Bara fem miljoner.Visa bilaga 811960
Metallarmband är inte för vinterbruk!Perfekt vinterklocka!
IYKYKMissade en 700000 kronors Traderabillig liten Rolex, med så biljardgrön urtavla på... men tydligen är det smurfigt 80-tal och känslan av Casio digital-ur som gäller idag! Ibland har man tur. Bara fem miljoner.Visa bilaga 811960
Vän av ordning påpekar att det där är ett keramikarmband.Metallarmband är inte för vinterbruk!
Svinsnygg tycker jag, även om jag själv inte skulle bära en svart klocka med röda kontrastfärger.”Cycling Edition, utvecklad för lagets behov”. ;-) Rätt snygg, men inte min grej.
![]()
New Pelagos FXD Chrono "Cycling Edition" | TUDOR Watch
TUDOR presents the all-new Pelagos FXD Chrono "Cycling Edition", a cycling-themed chronograph engineered specifically for the TUDOR Pro Cycling Team.www.tudorwatch.com
Svinsnygg tycker jag, även om jag själv inte skulle bära en svart klocka med röda kontrastfärger.
Frånsett deras ”Coke”-Black Bay alltså. Fejk-tropical-patinan verkar göra folk upprörda, men jag tycker resultatet blev super. Snyggaste nya GMT’n.
Visa bilaga 815350
Sprang på en rätt snygg mod som får mig att vilja byta ut min SKX009Tjena!
Är inte heller förtjust i svarta klockor, speciellt inte med starka kontrastfärger.
Håller med om GMTn, näst snyggast tycker jag faktiskt att Seiko 5 GMT är, att en så billig klocka kan ha såpass bra detaljnivå, väl avvägda proportioner och såpass bra kvalitet är imponerande. Kommer nog köpa en till snart. Verkar som att det kommer en riktig Pepsi inom kort.
Edit: Ja, det finns ju en Pepsi, som tillochmed är en collab med Pepsi, men den är ju med svart case. Man kan ju ta vridringen från den och sätta på SSK001, men sånt orkar jag inte riktigt med.
seiko-mod.se
Sprang på en rätt snygg mod som får mig att vilja byta ut min SKX009
![]()
Seiko GMT Pepsi
Denna klocka drivs av Seikos automatiska urverk NH (TMI), som erbjuder en gångreserv på 41 timmar. För att uppnå full laddning krävs cirka 20–30 rörelser. Precisionen ligger på -20 till +40 sekunder per dag. Specifikationer: ✔ Tillverkad av slitstarkt rostfritt stål✔ Utrustad med safirglas som...seiko-mod.se
Supersnygg, en polare köpte en sån i somras och var oeftertänksam nog att bada med den. Han påstod att det var i vetenskapligt syfte. Den går fortfarande fint, men det tog ett tag innan imman försvann från insidan av glaset.Köpte en Timex GMT till sonen. Väldigt trevlig.
Finns på flera ställen. Ett exempel https://www.stjarnurmakarna.se/varumarken/timex/timex-q-gmt
Köpte en Timex GMT till sonen. Väldigt trevlig.
Finns på flera ställen. Ett exempel https://www.stjarnurmakarna.se/varumarken/timex/timex-q-gmt
Nä, det ser väldigt hemmagjort ut tycker jag.Undrar lite, om det brukar ska se ut så här på Omega Seamaster? Den gröna knoppen vid 24 på becel, och även den svartvita pilen där.
Inget sådant vid Googlesök. Visa bilaga 818465
Tittade lite närmre nu, klockan är tvärfejk. Det sitter inte ens ett kronografverk i. Registertavlorna har datumvisning istället, typiskt för jättebilliga skräpkopior.Undrar lite, om det brukar ska se ut så här på Omega Seamaster? Den gröna knoppen vid 24 på becel, och även den svartvita pilen där.
Inget sådant vid Googlesök. Visa bilaga 818465
Det stör mig inte. Men att folk försöker sälja kopior ur och cyklar som äkta gör mig besviken.Då fungerade min känsel.. Reagerade på vridring och något med småvisarna.
Är så snuskigt många "fin-ur" på Tradera. Trots regler.