liveforthis
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Fy faen så gött
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dricker RIKTIGT öl, humle är i det stora hela ett modernt påfund. :)RDicjförstått att beska och humle inte är din passion så vad gör du i öltråden då? ;-)
Vad innebär ”modern” humle?Synd på all "modern" humle bara... ;)
Typ all amerikansk humle, kanske även nya Nyzeeländsk humle i viss mån. "Nya" världen?Vad innebär ”modern” humle?
OK. Vad har det för inverkan på smaken?Typ all amerikansk humle, kanske även nya Nyzeeländsk humle i viss mån. "Nya" världen?
Du vet hur man nj
Typ tvål med parfym.OK. Vad har det för inverkan på smaken?
Vad är det där?Efter att ha bestigit Suljätten förtjänar man en apokalyps Visa bilaga 566095
Kan du stjäla det glaset å skicka det till mig? ?Efter 4h happyride blev det happyending på torget. Ingen blue ribbon utan glaset är fyllt med en ofiltrerad IPA av Bastards egna märke. Helt ok men all öl är väl goda när man bränt 3000 kalorier ??
Visa bilaga 566248
Kan du stjäla det glaset å skicka
Haha! Är dessvärre ingen tjyv så du får nog ombesörja det själv ??Kan du stjäla det glaset å skicka det till mig? ?
16,5%?
Jupp, jag tyckte den var "spritig" fast den blev faktiskt bättre när den ljumade till lite, Har en hel del kvar, sipper...
Haha, bra! ?Haha! Är dessvärre ingen tjyv så du får nog ombesörja det själv ??
Enbart positiv!OK. Vad har det för inverkan på smaken?
Typ tvål med parfym.
Tropiskt låter bättre än tallkåda i alla fall. ;)Det är säkert sånt här du menar:
Visa bilaga 566460
”…en enorm, tropiskt doftande humlekotte…”
Visa bilaga 566461
Jag tyckte den va god!
Sitter du vid källan? ;)Rosty rooster, grr2 har druckit Baltic porter, Pommern, ESB
Visa bilaga 566629