Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du vet hur viktigt det är för cyklisten!!!Du håller ett högt tempo men verkar tänka på vätskebalansen. ?
Fan, vad gott!!!!!10:22 i Berlin Visa bilaga 682122
Skulle vara kul att få en lista med dina betyg på respektive öl. :)10:22 i Berlin Visa bilaga 682122
Vi säger i Polen: piwo z rana jak smietana, som betyder: öl på morgonen är som grädde. Och VEM vill inte ha grädde på morgonen ???
M. Jackson? Nu är du ute och cy... kör bil. P. Nelson, om jag får be.Som M. Jackson sjunger, CREAM! ;)
M. Jackson? Nu är du ute och cy... kör bil. P. Nelson, om jag får be.
Grym låt, videon är en överdos tidigt nittiotal.
2 år är ju inga problem, även om det kanske inte gör så stor skillnad på just den ölen. :)Råkade spara lite för länge men ändå inte så pjåkig. Visa bilaga 682227
Nej jag sa inte att det var något problem men dricker den gärna färskare. ?2 år är ju inga problem, även om det kanske inte gör så stor skillnad på just den ölen. :)
På tyska säger man dock: "Kein Bier vor vier." Efterlivas dock inte alltid ?Vi säger i Polen: piwo z rana jak smietana, som betyder: öl på morgonen är som grädde. Och VEM vill inte ha grädde på morgonen ???
10% 10, resten 8-9Skulle vara kul att få en lista med dina betyg på respektive öl. :)
Är det den där ipan från Brygghus 19?Burken var roligare än ölen…Visa bilaga 682475
Låter nästan som livesexlivselixir
Den växer med varje klunk.
Börjar bli torr i munnen
Vad tyckte du?