Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Onemangang sa:Har man beredskap så får man ta utan alkohol?
Kneecap sa:Onemangang sa:Har man beredskap så får man ta utan alkohol?
Tjena!
Kunde du dricka den där? Den ligger på klart sista plats bland samtliga* alkoholfria jag druckit. T.o.m. Lidls alkoholfria lager är ju bättre. Amstel 0,0 i Grekland ligger på näst sista plats, går dock att dricka om man klämmer i en halv lime i den, den är riktigt kall och man är sjukt törstig.
* Vilket är i princip allt som finns att få tag på i Sverige samt ett gäng som jag provat utomlands. Mig veterligen finns det bara en eller två jag inte provat.
moros sa:Gårdagens juice från Omnipollo var bättre, men inte så bra som den en gång upplevdes
Oskar sa:moros sa:Gårdagens juice från Omnipollo var bättre, men inte så bra som den en gång upplevdes
Det bestående minnet från de omnipollo-öl jag smakat har varit den säregna ettikettdesignen + det höga priset.
moros sa:Trappist, belgisk ale, tycker aldrig det är så gott, överreklamerat. Ändå får de nya chanser hela tiden. (Bild på Orval)
moros sa:Men visst, jag har inte ett glas per sort heller. Drack ju den hajpade Westvleteren 12 häromhelgen ur ett vanligt glas, kanske därför jag inte blev impad ;)
Fjärdebrunn sa:Ölförbud
Fuck morfin...
Fjärdebrunn sa:Ölförbud
Fuck morfin...
42Hz sa:Death by Coconut
Jimel sa:42Hz sa:Death by Coconut
Pics or it didnt happen ?
Skogling sa:17:47 Chimay. Blå. Fesljummen.
18:60 Duvel. Rätt kall.
19:72. Koeke Dam. Kallast.
zodah sa:Blev lite provocerad ovan av nån som kallade belgare för blindskär. Så jag rotade fram detta mustiga mästerverk ur källaren.
Fortsatt trevlig helg på er. Skål!
Borde ju passa även utsocknes som kommer på besök för att crossa i alingsås!Henrik_E sa:Om man bor i GBG är det Belgian Beer Bash på Brewers Magasinsgatan på Lördag.