Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där är galen. Smakar mer efterrätt än en efterrätt. Guld!marr sa:Magiskt bra. Smakar verkligen paj!
Loftberg sa:Den där är galen. Smakar mer efterrätt än en efterrätt. Guld!marr sa:Magiskt bra. Smakar verkligen paj!
Smutt belgare!
Norbaggarna fortsätter obehindrat regera.
marr sa:Loftberg sa:Den där är galen. Smakar mer efterrätt än en efterrätt. Guld!marr sa:Magiskt bra. Smakar verkligen paj!
Smutt belgare!
Norbaggarna fortsätter obehindrat regera.
Precis, jag förstår inte hur man fick in pajdegssmaken i det hela. Galet som sagt.
Fjärdebrunn sa:Ny bekantskap, en trappistenbier från Achel. Sammansatt med jordiga toner och lite trevlig syra. Mot fonden av all skit jag knaprar...
Fjärdebrunn sa:Ny bekantskap, en trappistenbier från Achel. Sammansatt med jordiga toner och lite trevlig syra. Mot fonden av all skit jag knaprar...
42Hz sa:Achel bruin är fin men får ni tag på achel bruin extra så tveka inte att slå till!! Klart värt att testa!
Achel är en av de mista trappist bryggerierna men butiken vid klostret är värt ett besök, grymt utbud! Sen kam man lattja med att hoppa mellan frankrike och belgien alldels i närheten. ;)
St Bernardus dök upp i fredags, ser jag nu. Ska finnas 94 st i Uppsala, får bli en tur förbi butiken efter jobbet.42Hz sa:Ja, inget från St Bernardus ännu i alla fall. :(
Tur man har ett antal på lagring!
ooms sa:St Bernardus dök upp i fredags, ser jag nu. Ska finnas 94 st i Uppsala, får bli en tur förbi butiken efter jobbet.42Hz sa:Ja, inget från St Bernardus ännu i alla fall. :(
Tur man har ett antal på lagring!
Men jag saknar Corsendonk, fanns för två år sedan och jag drack den lagrad ett år i fjol, riktigt bra. Såg den dock inte i sortimentet ifjol, och inte i år heller...:-(
42Hz sa:Ohhh, den har jag missat! Återkom med drink report! :)
Loftberg sa:Mellan alla julklappsköp och häng med storm troopers på Musikhjälpen, blev det ikväll en barley wine. Jag har provat några stycken i stilen, men tror inte riktigt jag nått fullt ut dit än. Monstertung nyhet från lokala Möllys, och det är något att sippa på en bra stund.
Det blir inte bättre.PKJoacim sa:
Sprang och dubbelkollade flaskan men står ingenting tyvärr.42Hz sa:Loftberg sa:Mellan alla julklappsköp och häng med storm troopers på Musikhjälpen, blev det ikväll en barley wine. Jag har provat några stycken i stilen, men tror inte riktigt jag nått fullt ut dit än. Monstertung nyhet från lokala Möllys, och det är något att sippa på en bra stund.
Intressant, står det något om vilken/vilka humle som använts?
Fjärdebrunn sa:Malmöstout till Malmömatch. Trögflytande, båda.
moros sa:Fjärdebrunn sa:Malmöstout till Malmömatch. Trögflytande, båda.
Den är rätt maffig :) drack den förra helgen
marr sa:moros sa:Fjärdebrunn sa:Malmöstout till Malmömatch. Trögflytande, båda.
Den är rätt maffig :) drack den förra helgen
Morotskakan flög inte helt hos mig.
Den här var bättre.