Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jättegod. Kanske för att det är första ölen på 32 dagar? Men jag tror ändå inte det. Det fanns en friskhet och fyllighet som jag gillade. Blir en back nästa gång.
Visa bilaga 803753
Nä, kolli nuförtiden, men det är en back för migGår det ens att köpa en back nuförtiden? Sist jag köpte var en back Andersson men det är long time ago
Hmm, inget jag noterade när jag drack den, kanske det, eller något innan som förhöjde vissa smaker?Första tredjedelen smakar lite... Gödsel?Visa bilaga 803962
För mycket kryddor? Har inte öppnat ännu.Årsdag med frugan, då får man väl unna sig lite.. kommer nog dock inte köpa den igen i år åtminstone, finns andra bättre. Visa bilaga 804139
Verkligen!julejuice?
Jag köpte två och tänkte prova dem om 3 och 5 år för att se vad som händer. Jag gillar inte Carolus Christmas annars, den är för söt.2024, inte lagrad "rätt" så lika bra att njutaVisa bilaga 803454
Jo jag har några på lagring.Jag köpte två och tänkte prova dem om 3 och 5 år för att se vad som händer. Jag gillar inte Carolus Christmas annars, den är för söt.