ot. vilket citat?

ot. vilket citat?
Spanarna på Hill Street(Hill Street Blues), han den där gängledaren/latinograbben Jesus som till slut blev advokat??? :-)

/Leo

ot. vilket citat?
"Det är synd om människorna"
"Ångesten, ångesten är mitt levebröd"
"Hamburgare. När jag tänker på hamburgare får jag konstiga bilder i mitt huvud, som är svåra att förklara. Konstiga bilder, i MITT huvud. Som är svåra att FÖRklara".

Extrapoäng till den som sätter den sista.

ot. vilket citat?
jansson99 idag 22:58

Turn your speakers on folks!

http://mtb.bounceme.net
coolt, det borde vara ljud alla trådar. Tänk er själv att få ladda ner tvåtimmars ljudfil med alla otrevliga kommentarer från Oscar_ (inklusive alla hans olika alias) för att först reta upp sig, sedan en tio-timmarsfil med alla som har retat upp sig så otroligt mycket mer än man själv (så att man nästan tycker synd den lilla rackarn)
Det vore stor underhållning! ;-)

"Det är synd om människorna" - Strindberg
"Ångesten, ångesten är mitt levebröd" - gissar på Sigmund
å på fråga tre svarar jag ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖhhhhhhhhhh, vet inte

/rookien

ot. vilket citat?
jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är synd om människorna, sade Strindberg

Men han kan ju inte haft rätt, han är ju död...

ot. vilket citat?
Om man skall vara lite petig så är det Indras dotter i Ett drömspel som säger "Det är synd om männsikorna"

Beträffande ångestcitatet kommer jag bara på Per Lagerqvist man han skriver "Ångest, ångest är min arvedel" så jag antar att det är en parafras (eller ett felcitat).

/elling

ot. vilket citat?
Jag tror det är ett felcitat, för jag citerar en citerare, och man kan aldrig lita på andra människor! Det lär vara Karin Boye. En dam som hade nära till ångesten så det känns troligt hur som helst, även om Google inte känns vid citatet.

Men nu vill jag att någon knäcker hamburgercitatet. Och nä Markus, det är inte Stig Dagerman.

ot. vilket citat?
erik h,
Bild%2010.jpg

???

ot. vilket citat?
JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Är Bruno K Öijer släkting till Öijer?
>
> ----------------------------------
> 31 oct = 25 dec

Jag har frågat honom.Han trodde inte det även fast båda är rödhåriga