Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken kombo ?! Det ska jag prova!Havregryn, 1 ägg, rivet citronskal, hallon, kolasås och lite flingsalt mums.
Visa bilaga 463021
@glitch det är en idé? Skumma mjölken i espressomaskinen. Det ger ju suverän drickchoklad så kanske lyfter den vardagliga havregrynsgröt en oxo!
Med några deciliter vispad grädde så borde det bli ätbart.Vette faen om världen var redo för denna innovation. Havregryn rågflinga chiafrö banan och en Resorb Sport...Visa bilaga 469593
Samt 4cl äppellikör!Med några deciliter vispad grädde så borde det bli ätbart.
Grötens motsvarighet till Elvis-macka. Dinkelgröt, hemmagjort cashewsmör, massa sorters bär och nötter, kokos, smörstekt banan, lingonpulver, kanel och havremjölk ?Visa bilaga 470868
Ser några nämner ägg. Hur tar ni med det? Kokar separat, hackar och blandar i? Blandar i rått?
Det är ganska kul för en annan att kolla på eran gröt i den här tråden.
Anledningen till att jag äter gröt är.
Med det sagt så äter jag i regel mikrad havregrynsgröt gjord på 1dl havregryn, 2dl vatten samt salt.
- Lågt kaloriinnehåll för att droppa i vikt
- Enkelt och snabbt
- Billigt och få ingredienser
Ut ur mikron och på med kanel samt en banan, ät!
Alternativen på gröt i den här tråden skulle vara motstridiga till alla mina syften med att äta gröt, men eran gröt är säkert mycket godare än min.
Men vill jag äta något gott äter jag hellre mackor i olika alternativ:)
Nja,
1dl havregryn typ 130 kcal, halv banan typ 50, ägg 75, lite vaniljsocker typ 10 kcal, en skvätt kokosmjölk typ 15 kcal och 20 g färska blåbär typ 10.
Typ 300 kcal för en god mättande gröt med protein och vitaminer.
Absolut inom ramen för vad jag äter till frukost men jag syftar mer till dom där smarriga med valnötter, hasselnötter, mandelsmör, godis :) mycket gott i tråden:)