[ot]Visa din snopp !

Skogling

Aktiv medlem
[ot]Visa din snopp !
Denna tråd handlar om att någon skojade till det och använde våra nick, bigmollo och Skogling på cykelforum.se vilket vi inte uppskattade. Det är inte kul att hitta saker man skrivit på Happy i ett annat forum. Dessutom helt utan sammanhang. Folk kan ta en för att man är en idiot. På riktigt vilket vi naturligtvis inte är. Punkt slut. För min del personligen är detta överstökat och löst.

//Skogling

Senast redigerad av en moderator:
[ot]Visa din snopp !
Skogling: Det är inte du som driver med oss nu va? Det är inte 1 april vettu..

Men är det kopierade inlägg är det sjukt dåligt gjort.

[ot]Visa din snopp !
Jag har mig verligen aldrig skrivit något. Möjligen reaggat mig. Kommer ej ihåg. Det jag skrivit om contidäcken är typ från våren 2005 eller hösten 2004 tror jag. :o

[ot]Visa din snopp !
Verkar sjukt :( är su medlem i forumet? det verkar vid en snabb blick vara fler Happykändisar som florerar HåkanC tex, undrar om det är han som har skrivit i forumet?

/Mats

[ot]Visa din snopp !
Jag är ju inte direkt känd för mina gedigna juridikkunskaper men jag vill minnas att såvida inget avtal säger annat så har alltid författaren rättigheterna till texten, alltså i det här fallet både Skogling och Bigmollo. Förmodligen en massa andra med. Man kan, som jag, bli lite lätt irriterad över att någon djävel går och stjäl er text för att tjäna grova slantar på annonsintekterna. Om JAG finns med där så ska faan jag fakturera!

/Jörgen

[ot]Visa din snopp !
det där är relativt vanligt. Genom att sno content från nån populär blogg/sajt kan man fejka sig till bra ranking hos sökmotorer etc, som man sedan kan sälja eller missbruka på annat skoj.

[ot]Visa din snopp !
Tycker det är helt vansinnigt!!..vart är värden igentligen påväg?..Varför itne spåra IP-adresserna och bjud dom jävlarna på saft?

[ot]Visa din snopp !
Lofi skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag tror att Mollo och Skogling levlat upp till
> level två bara.

Dom har klonat sig själva.

[ot]Visa din snopp !
Tråkigt sätt att försöka vara rolig. Jag har inte varit medlem här länge men av det lilla jag läst av skogling/bigmollo har varit 95% oseriöst skit. Någon annan sida skulle knappast vilja kopiera det ni skriver. Hur gamla är ni egentligen?? Är det bara jag som är trött på den låga nivån här på happy?

[ot]Visa din snopp !
velodrom skrev:
> Tråkigt sätt att försöka vara rolig. Jag har
> inte varit medlem här länge men av det lilla jag
> läst av skogling/bigmollo har varit 95% oseriöst
> skit. Någon annan sida skulle knappast vilja
> kopiera det ni skriver. Hur gamla är ni
> egentligen?? Är det bara jag som är trött på
> den låga nivån här på happy?

Nej.

[ot]Visa din snopp !
nenja skrev:
> Velodroms inlägg var väl iofs nästan lika sjukt
> som hela det där forumet? ^^

Kan inte mer än att hålla med. snacka om att döda stämmning...=D

[ot]Visa din snopp !
gram skrev:
> starta gärna allvarligmtb.org
> det blir säkert mer seriöst
>
> jag är iofs trött på Villes dilbert-stripp :)

Bättre?...;-)

[ot]Visa din snopp !
Skogling skrev:
> Ville. Du är polisanmäld.

Pjhuuuu!!!

Var rädd ett tag att du skulle anmäla mig för moderatorerna....

[ot]Visa din snopp !
Som forummedlem så tycker jag att det var ganska skojsigt Trådarna blev nästan mer underhållande än mollo och skogling någonsin varit på happy. Undras hur urvalet av inlägg gått till, om det är slumpen (robot script mao) eller om det är någon person som ligger bakom det.

Om det är ett seriöst content fusk försök så skulle jag (om jag var admin på happy) blocka det.

Joergen: Du har rätt, fast fel. Det man skrivit måste nå verkshöjd, och väldigt få inlägg av de som finns där kan anses komma i närheten av det.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp