Oj, jag fick sitta länge och fundera på om jag skall skriva samma sak om och om igen, om jag skall lägga ner energi på ett seriöst svar som jag gett dig tidigare men som du bara bollat bort med att jag är en soppa och allt elitdravvel.....men ja, jag får väll ta lite ork och skriva lite. Men läs då vad jag skriver och skall du skriva n¨ågot mer så utgå från det och släpp all dravvel om soåpor hit och dit tack!
bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Men Ville, vad är det du inte förstår?
Det är inget jag inte förstår. Du blev grinig för att jag inte ger dig saker du kräver. Vän eller fiende, jag tycker man borde kunna tåla att höra att jag inte gillar sättet du gör saker på.
> Om det
> hade slutat med att jag fick lösenordet eller att
> du tog bort inläggen så hade det varit roligt.
1, du har aldrig bett mig tabort posterna.
2, jag gav dig möjlighet att få tillbax lösenordet men jag hade det inte, MEN!, jag förklarade för dig att jag tycker inte du gjorde det på ett snyggt sätt. Samma igen, tål du inte det så är det nog en sak du bör jobba på. Kretik du vet.
3, Hade du uppfört dig som din vän skogling så hade detta aldrig hänt, så lägg inte allt i knät på mig tack!
> Men nu var du tvungen att tjafsa vidare och fråga
> om jag hade ensamrätt på namnet bigmollo.
> Varför?
Därför att jag inte uppskattar att polare eller ovänner kräver saker. Hört den förut?
> Vad ger det dig att jävlas med en
> polare?
Om du ser det som att jag jävlas med dig så är det upp till dig. Men för att ge lite kontrast. Det där dravvlet om elit hit och dit, är det första gången som det kom upp på forumet?...lite självdistans kan vara bra.
> Har du nåt emot mig?
Noop
> Är det nåt du måste
> bevisa för mig?
Här tänkte jag skriva detdär med kuken..att den är liten, min alltså. Men jag skall vara seriös så svaret lir ett tråkigt NEJ.
> Har jag nånsin gjort dig något?
OM man bortser för ett och annat påhopp här på forumet som alla får till coh från så kan jag inte komma på något. Men mitt uppförande idag var inte en hämd. Det var ett sätt att visa vad jag tyckte.
> Du verkar ha en del issues som du bör reda ut.
Det verkar vara en rätt tuff komentar som många fäller. Du har stora problem, du borde lösa det där bla bla bla........Har du något konkret eller är det bara tomt dravvel?
> Det är synd att det skulle bli så här.
Svar ja. Men det är upp till dig.
> /Johan
/Ville