BuTTuS
Aktiv medlem
[OT] Visa din stenbro och träbro bild :)
Vad de än kallas så är de extremt obekväma att cykla på :-)ForesterGuy sa:Trä...spång...?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad de än kallas så är de extremt obekväma att cykla på :-)ForesterGuy sa:Trä...spång...?
Underbart! Hur hittar man en sån bro? Finns den ens på riktigt? Känns som du sladdat in (du kan väl sladda med fattien?) i en fantasy-serie på HBO...Yonna sa:Jag har många sten och träbroar bilder men som vanligt glömmer jag att posta de på Happy. Men ska försöka bättra mitt happy-liv (hoppas jag) så här en av de stenbroar jag såg den här veckan.
Gammal, söt och mycket small. Bara några cm bredare än 5" fatdäck men det gick ändå bra :)
Den är också en av mina favorittrådar. Hoppas det kommer många mer gamla sten/träbroar. Och för dem som älskar betong kan man ju starta en egen tråd som t.ex 'visa dina jävla dumma betongbrobilder här och inte i den vackra sten/träbrotråden för det är ju för fan offtopic!'MartinRF sa:En favorittråd. Jag har inget att bidraga med dock.
/Martin
:)Freddie L sa:Underbart! Hur hittar man en sån bro? Finns den ens på riktigt? Känns som du sladdat in (du kan väl sladda med fattien?) i en fantasy-serie på HBO...Yonna sa:Gammal, söt och mycket small. Bara några cm bredare än 5" fatdäck men det gick ändå bra :)
Oj förlåt, jag har inte följt tråden och missade din fråga!Startgas sa:Häftig bro! Var hittade du den?
Yonna sa:Den är också en av mina favorittrådar. Hoppas det kommer många mer gamla sten/träbroar.MartinRF sa:En favorittråd. Jag har inget att bidraga med dock.
/Martin
Wow! Vad häftigt!Berk sa:Låtefossen
Yonna sa:Wow! Vad häftigt!Berk sa:Låtefossen
Går det att cykla på vägen eller är det för mycket trafik? Skulle gärna cykla dit!
Jonja, är det samma bro på din bild?