Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det som går över något kallas överbyggnad och kan ha olika bärande principer vilket oftast ger namnet. I detta fall är det en platta, den enklaste av brotyper.Tre nya idag!
Gillar framförallt sista där, ett enormt stenblock utgör horisontaldelen (heter säkert nåt fint på brolingo)
Visa bilaga 483588
Lite OT, men den där cykeln ser fin ut. Vad är det för nåt?
det är en giant stonebreaker och min kära monsterfixie :) nästan på en träbro:Lite OT, men den där cykeln ser fin ut. Vad är det för nåt?
Tack!det är en giant stonebreaker och min kära monsterfixie :) nästan på en träbro:Visa bilaga 522258
men ramen gick av. måste försöka få den svetsad, för det är en så härlig och löjligt snabb cykel.
Visa bilaga 522259
Det där är ju inga broar. Du får nog starta en Visa din väg-tråd.Och lite till.
2 x INGEN bron ( på kartan märkt som vanligt vägg ) - Rumänien
Visa bilaga 522443Visa bilaga 522443Visa bilaga 522444
Verkar vara läge för bikerafting i de breddgraderna.Jag planerar mina resor med hjälp av MAPY.CZ , och det har hänt några gånger ( Albanien ) , att bron var INTE på plats ( semester , begravning ? ) !!!
En gång kostade mig det , 75 km extra .
Nån gång bron var på plats , men utan en sektion ( i mitten övanför vattnet ) .
Oftast är det breda men ganska grunda vatten med massa sten på botten.Verkar vara läge för bikerafting i de breddgraderna.
Cykelbart men man får blöta fötter?Oftast är det breda men ganska grunda vatten med massa sten på botten.
Kan vara skönt att svalka fötterna på sommaren, men man vill ju välja själv.Ibland går det , ibland inte. De två rumänska var ganska OK (cykelbara) ,men i Albanien gick det INTE .