Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får väl skaffa vattenfilter då. Ser ut som det enda alternativet.Nja, inte svjv. Har tänkt att testa mitt Sawyer vattenfilter (https://backpackinglight.se/allt-annat/vatten-filter/sawyer-mini-vatten-filter) i nån av gölarna men inte riktigt vågat än. :-)
Är det någon form av maratoncykling som kräver så mkt vatten? Jag har aldrig cyklat i änggårdsbergen men det låter som en cyklingsform som skulle passa mig om det krävs så mkt vatten.?Hej, detta kanske ser som en dum fråga, fast jag har ganska liten vattenryggsäck och liten flaska i min hållare, finns det något sätt som man kan fylla på vatten i ÄGB? Typ som i Delsjön vid hästhagarna?
Då man inte har bra kondition o lägg till att ha liten vattenryggsäck då man cyklar hela änggårdsbergen typ.Är det någon form av maratoncykling som kräver så mkt vatten? Jag har aldrig cyklat i änggårdsbergen men det låter som en cyklingsform som skulle passa mig om det krävs så mkt vatten.?
Det verkar krångligt, kan du skaffa någon annan vattenflaska? Jag har filtrerat vattnet däruppe, det funkar men det finns inte så gott om rinnande vatten och det smakar inte bra. Vattenfilter är ju bra att ha men inte värt pengarna för just änggårdsbergenFår väl skaffa vattenfilter då. Ser ut som det enda alternativet.