[Paket] Det kom ett paket till Göteborg...
Ja, inte hade jag trott att jag skulle köpa ny cykel, framför allt inte en fulldämpad skapelse.
Som internetknarkare läser och passerar man sidor som varken är hälsosamma för plånbok eller hälsa. Det räknades och funderades gravligt mycket.
Önskan var en lätt hoj med runt 160mm fram och bak.
Får även skylla mitt val på martin larsson här på forumet som lånade ut sin hoj under en träning inför ett voltaren race. Blev ju såld direkt!
Så för nån vecka sen damp det ner ett stort lätt paket!
Lyckan varade dock inte länge...
Dök även upp en tråd http://happymtb.org/forum/read.php/1/726233/728323#msg-728323 där flera happyiter även råkat ut för samma problem. Oroväckande!
Reklamation verkar dock inte vara Canyons melodi, har än inte idag fått svar på mitt klagomail med bifogade bilder på en trasig bakväxel/växelöra.
Orkade ju inte vänta, så en beställning på nytt växelöra lades.
Att beställa nya växelöron fixade dom på 2 dagar! Hepp!
Lite testkörning blev det ikväll med tillhörande bilder, underbar hoj!
Tack Peter för bilderna!
Glad ägare hoppar ivrigt runt...
Evolver ISX-6
Formula Oro Bianco - grymt bett!
Trappätare
Lätt att manövrera, samt få upp på bakhjulet. Hela hojen är lättare än min HT, så hoppas den kommer hålla för lite Gesunda samt dylika äventyr.
Det är redan bokad körning imorgon också, hösten är härlig :-)
Mvh
-M-
Som internetknarkare läser och passerar man sidor som varken är hälsosamma för plånbok eller hälsa. Det räknades och funderades gravligt mycket.
Önskan var en lätt hoj med runt 160mm fram och bak.
Får även skylla mitt val på martin larsson här på forumet som lånade ut sin hoj under en träning inför ett voltaren race. Blev ju såld direkt!
Så för nån vecka sen damp det ner ett stort lätt paket!
Lyckan varade dock inte länge...
Dök även upp en tråd http://happymtb.org/forum/read.php/1/726233/728323#msg-728323 där flera happyiter även råkat ut för samma problem. Oroväckande!
Reklamation verkar dock inte vara Canyons melodi, har än inte idag fått svar på mitt klagomail med bifogade bilder på en trasig bakväxel/växelöra.
Orkade ju inte vänta, så en beställning på nytt växelöra lades.
Att beställa nya växelöron fixade dom på 2 dagar! Hepp!
Lite testkörning blev det ikväll med tillhörande bilder, underbar hoj!
Tack Peter för bilderna!
Glad ägare hoppar ivrigt runt...
Evolver ISX-6
Formula Oro Bianco - grymt bett!
Trappätare
Lätt att manövrera, samt få upp på bakhjulet. Hela hojen är lättare än min HT, så hoppas den kommer hålla för lite Gesunda samt dylika äventyr.
Det är redan bokad körning imorgon också, hösten är härlig :-)
Mvh
-M-
Senast redigerad av en moderator: