Pakethållare fram

Pakethållare fram
Hej, jag söker en pakethållare fram till min cykel, jag har hittar denna se länk, det jag undrar över är hur detta kommer att funka med snabbkoppling för min framaxel, behöver jag byta framaxel eller funkar det att bara sätta kopplingen så att den klämmer fast pakethållaren?

Fråga butiken hur tjocka fästpunkterna vid framaxeln är. Kolla sedan hur mycket utrymme du kan frigöra genom att gänga ut din snabbkoppling.

I värsta fall får du köpa en ny snabbkoppling med längre axel som medgör att du kan klämma fast pakethållaren som du tänker. Det funkade finfint på en gammal 90-tals mtb som jag har iallafall.

Pakethållare fram
En sån pakethållare fram skulle passa perfekt på pendelcykeln. Som har dämpargaffel…ngn som lyckats lösa det och vill dela en bild eller beskrivning eller ngt? Tack i förväg

Pakethållare fram
En sån pakethållare fram skulle passa perfekt på pendelcykeln. Som har dämpargaffel…ngn som lyckats lösa det och vill dela en bild eller beskrivning eller ngt? Tack i förväg
Det går inte att lösa med mer än att du på kuppen stelopererar gaffeln. Vet att Thule har någon vedervärdigt ful pakethållare som spänns på ytterbenen på dämpade gafflar, det är nog det närmaste du kommer.

Tillbaka
Topp