Panik Uppsala hjälp

Thomas_karlsson_88

Aktiv medlem
Panik Uppsala hjälp
Inget tubeless proffs i Uppsala som är morgonpigg och kan fixa mitt tubeless hjul som läcker som ett soll?.

Rest långväga för att cykla 16mil och märker när jag kommer till hotellet i Uppsala att däcket läcker och jag har ju inga grejer med mig och det skulle ta tid och fixa det för mig
( fälgbandet kass). Ska iväg från hotellet 8;30 för att möta upp dom 9 . Nån som känner nån eller liknande ?! 🤙🙃

Panik Uppsala hjälp
Inget tubeless proffs i Uppsala som är morgonpigg och kan fixa mitt tubeless hjul som läcker som ett soll?.

Rest långväga för att cykla 16mil och märker när jag kommer till hotellet i Uppsala att däcket läcker och jag har ju inga grejer med mig och det skulle ta tid och fixa det för mig
( fälgbandet kass). Ska iväg från hotellet 8;30 för att möta upp dom 9 . Nån som känner nån eller liknande ?! 🤙🙃
Kan du lägga i en slang? Landsväg eller MTB? Uppsala-randonnörerna startar 08:00 från Scandic Hotel Nord på en 30-milare. Om det är 28" landsvägsslang du behöver kan jag eller någon annan ta med en extra.

Panik Uppsala hjälp
Att inte någon av de andra i gänget har minst en slang i ryggan finner jag otänkbart. Tubeless är ju kanon men slang, pump och kanske en extra tubelessventil har man ju alltid med sig. Hoppas att det löste sig för herr Karlsson.

Jag har själv stått på en bergskam på Mallorca med en gängpaj tubelessventil. Den som låg i verktygsrullen i huset hjälpte inte mycket. Som tur var hade guiden varit med förr och löste situationen mot lite sån där roasting som bara en britt kan leverera. Win win

Jag visste inte att man kunde köra tubeless med fäljband. Jag klipper sånt direkt och tejpar. Man lär sig något varje dag.

Tillbaka
Topp