Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Laser-Björne sa:Håller stenhårt tummarna för regn. Just nu ser det tyvärr ut att bli regn på lördag och måndag, men sol på söndag.
http://www.euronews.com/weather/europe/france/roubaix/
LesGrossman sa:Har inte eurosport, någon som vet vart man kan se tävlingen ändå??
Jeppe_E sa:LesGrossman sa:Har inte eurosport, någon som vet vart man kan se tävlingen ändå??
Google is your friend.
hint: Paris-Roubaix stream
NLC sa:Ahem. Stavningen av trådrubriken...
Eller är det nattskiftet som varit igång igen
;-)
NLC sa:Ahem. Stavningen av trådrubriken...
Eller är det nattskiftet som varit igång igen
;-)
ohellstrom sa:TV2 Danmark och TV2 Norge.
Jenny W sa:ohellstrom sa:TV2 Danmark och TV2 Norge.
Undrar när svt börjar sända cykel?
lundatok sa:Förlåt, jag trodde ni skulle hugga direkt.
Man kan stå vid järnvägsbommen och hoppas att tåget kommer ☺Bikzz sa:Att se det hela på TV är väl helt överlägset.... Skön och mjuk soffa med kuddar och fötterna på bordet, en massa öl och chips inom bekvämt räckhåll, nära till kylskåpet, helikopter & MC bilder av hela loppet, kommentarer av Vacci.
Åker man dit så får man väl stå i lera och regn och se cyklisterna susa förbi under högst 2 sekunder utan att fatta vem som är vem eller vad som händer i loppet ...
lundatok sa:Eller så får man båda, för några år sedan stod vi på Oude Kwaremont med öl och storbilds-TV, sen sprang man ner till backen och såg dom susa förbi.
matt1as sa:Det ryktas att 4an ska köra touren i sommar, inte SVT , men för oss boxer-bas-kunder fungerar det
Aliide sa:matt1as sa:Det ryktas att 4an ska köra touren i sommar, inte SVT , men för oss boxer-bas-kunder fungerar det
Eurosport? SVT har väl aldrig någonsin sänt cykel överhuvudtaget? Möjligtvis på 50-talet i svartvitt.
Imorgon är det oavsett Paris-Robaix 10:15-17 på Eurosport, inte svt el tv4-gruppen. Första gången någonsin som exakt hela loppet, från före start och till mål sänds.
Tyvärr kommer man ju få stå ut med Abrahamssons floskler om ditt och datt och skratt åt sina egna torra skämt och ovidkommande anekdoter.
nieves sa:När jag var yngre ville jag cykla Paris - Roubaix motionsdelen och då längsta distansen. Nu när man är äldre och kanske visare så inser man att det där med pavé nog bäst upplevs från tv-soffan. Men jag vill väldigt gärna åka dit och heja, som det är i år med Flandern runt och PR inom en dryg vecka så känns det som en grej att åka till nästa år.
Ska vi dra ihop en happyresa?