Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snarare blir han själv så höga kakor som Dillier ligger på...bigmollo sa:Snart sticker Sagan.
bigmollo sa:Snart sticker Sagan.
Dillier har honom runt sitt lillfinger...andrewmtb sa:Såg ut som Sagan skulle åka in i Diliers bakhjul när han fyllde på med energi :O
Jag tror nog Sagan gör ett ryck snart.. efter denna sektion
Eller börja strula ...emmer sa:Med 54 sekunder och 6 kilometer får dom bonka jävel om inte plats ett och två är säkra (dock inte inbördes...)
Undrar vad oddsen är nu med ett par km kvar.GoranS sa:Någon som har koll på vad Dillier gav för odds som segrare innan loppet?
WSMC sa:Här hoppas vi som vanligt på Zdeněk Štybar.rekrevs sa:Hoppas som vanligt på Sagan
Jag tror att han skulle behövt åtminstone ligga i rygg på Sagan och få något slags överraskningsmoment. Inte så lätt dock.Raggamuffin sa:Grymt. Hade han gått med 200m kvar så kanske, Sagan såg inte pigg ut.
Varför inte bara gå all in med ett varv kvar? Känns inte som att bevaka i smygfart till mitt i sista kurvan är rätt taktik mot Sagan :-)Raggamuffin sa:Grymt. Hade han gått med 200m kvar så kanske, Sagan såg inte pigg ut.
Jo, det snurrar olika uppgifter om vad. Men oavsett får man hoppas det går bra.gerrardsdobbar sa:Goolaerts är i ett "oerhört kritiskt" tillstånd på sjukhus enligt Prudhomme. Fy fan.