Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
cyklo.se
Ja, du har rätt. Fel av mig. Det finns 28-tums däck med olika innerdiameter, som passar olika fälgar (635 mm och 642 mm). För att vara på den säkra sidan använder jag hellre mm-måtten (ETRTO-systemet), se nedan.Det är ytterdiameter på däcken som benämns 28 respektive 29 tum beroende på olika bredd och framförallt höjd på smala respektive bredare däck, medan innerdiameter är samma.
Ja, det passar utmärkt. 28 tum och 29 tum däck har exakt samma innerdiameter på 622mm.Hej Passar dubbdäck 28 x 42 till 29 hjul mountain bike
Det är ytterdiameter på däcken som benämns 28 respektive 29 tum beroende på olika bredd och framförallt höjd på smala respektive bredare däck, medan innerdiameter är samma.28 resp 29 (tum) är diametern på däck resp. fälg, så nej. Till en 29-tumsfälg behöver du däck med 29 tum diameter.
Ja, du har rätt. Fel av mig. Det finns 28-tums däck med olika innerdiameter, som passar olika fälgar (635 mm och 642 mm). För att vara på den säkra sidan använder jag hellre mm-måtten (ETRTO-systemet), se nedan.Det är ytterdiameter på däcken som benämns 28 respektive 29 tum beroende på olika bredd och framförallt höjd på smala respektive bredare däck, medan innerdiameter är samma.
Jag tolkade det som 42-622 men vi får väl se vad frågeställaren svarar.28 x 42 låter dessutom som en väldigt märklig däckdimension i mina öron.
Absolut, det finns en massa gamla dammiga retrodäck ocksåJa, du har rätt. Fel av mig. Det finns 28-tums däck med olika innerdiameter, som passar olika fälgar (635 mm och 642 mm). För att vara på den säkra sidan använder jag hellre mm-måtten (ETRTO-systemet), se nedan.
Visa bilaga 781890
Åh ja. Och skålpund, verktum, aln, kappland och tidmätning i fm och em tillsammans med lokaltid. Kan bara bli bättre.Kanske enklast att utgå från dendär Alexanders fötter ändå...![]()