Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grimpeur sa:Det som inte skulle ske verkar nu ske enligt en vanligtvis välunderättad källa. Mao ammälan öppen för alla som hinner eller har hunnit köra brevet loppen innan 3/7 (om jag inte missminner mig, kolla korrekt info i granntråden)
Jag tror man måste ha kört alla fyra loppen för att kunna göra en anmälanGrimpeur sa:Det som inte skulle ske verkar nu ske enligt en vanligtvis välunderättad källa. Mao ammälan öppen för alla som hinner eller har hunnit köra brevet loppen innan 3/7 (om jag inte missminner mig, kolla korrekt info i granntråden)
JLarsson sa:ACP tidigare: VI kommer icke släppa några som helst platser efter att de förregistrerade omvandlat, oavsett hur många. Loppet är fullt. Tout complet.
ACP nu: Det blev visst 1500 platser över. Tout non complet.
Hasse#7 sa:JLarsson sa:ACP tidigare: VI kommer icke släppa några som helst platser efter att de förregistrerade omvandlat, oavsett hur många. Loppet är fullt. Tout complet.
ACP nu: Det blev visst 1500 platser över. Tout non complet.
Lite synd om de som saknar ett lopp inte hinner fixa det innan det är försent.
Hasse#7 sa:Jag tror faktiskt att Notreallygunde sket i sista loppet för att han inte kom med. Det var därför jag skrev skynda.
NotReallyGunde sa:Hasse#7 sa:Jag tror faktiskt att Notreallygunde sket i sista loppet för att han inte kom med. Det var därför jag skrev skynda.
Nejdå har alla 4 200, 300, 400, 600 fixade :)
Och har fixat startplats idag :)
SO LET THE GAME BEGIN!!!! eller cyklingen :)
Men först 1000 från Köping
tack för supporten :)
NotReallyGunde sa:Hasse#7 sa:Jag tror faktiskt att Notreallygunde sket i sista loppet för att han inte kom med. Det var därför jag skrev skynda.
Nejdå har alla 4 200, 300, 400, 600 fixade :)
Och har fixat startplats idag :)
SO LET THE GAME BEGIN!!!! eller cyklingen :)
Men först 1000 från Köping
tack för supporten :)