Peth sa:
GoranS sa:
Jag satsar på att få curl att funka till 2023 s.a. jag kan producera statistik och fullkomligen dränka tråden i. Tråden för 2019 nådde inte ens 30 sidor innan loppet var över vilket får anses som en tämligen svag insats. Efter så mkt bra internetcykling senaste tiden med svenskt deltagande i både TCR och TABR och dessutom ett RAAM och någon hundramilare så hade jag personligen förväntat mig en formtopp men den kom inte riktigt känner jag.
Fast, du tänker dig väl ändå vara cyklingsbar om fyra år och inte konvalescent? Hur skulle prioriteringarna se ut då?
Hade jag evigt liv och hälsa hade jag absolut kunnat tänka mig att göra ett försök att köra för att se hur det är. Det verkar dock osannolikt att jag skulle begåvats med detta och då finns det andra saker som jag prioriterar om/när jag kommer i skick för lite nya cykeläventyr.
Jag är säker på att det finns delar som jag skulle uppskatta men jag är också tämligen övertygad om att det finns delar som jag inte skulle vara så förtjust i. Och jag tror att för att ett sånt lopp ska bli bra måste man verkligen vara taggad inför uppgiften annars är det risk att det bara blir pannkaka av det hela.
Det är dock bara min analys av situationen baserad på mina preferenser. Andra människor har andra preferenser och jag förstår att de mycket väl kan lockas av loppet.