pepp inför Rampage 2016

pepp inför Rampage 2016
fhloston sa:
Spektakulärt, men jag tycker att det är ganska ointressant.
Hade det inte varit för obehagskänslan, hade jag nog kallat det tråkigt.

Det ligger nog alldeles för långt från den cykling jag gör...

Isf bör du nog titta på nåt annat. Idol börjar väl snart....

pepp inför Rampage 2016
Paco sa:
fhloston sa:
Spektakulärt, men jag tycker att det är ganska ointressant.
Hade det inte varit för obehagskänslan, hade jag nog kallat det tråkigt.

Det ligger nog alldeles för långt från den cykling jag gör...

Isf bör du nog titta på nåt annat. Idol börjar väl snart....

Ja, det är spännande! ;-)

Och jag följer första delen i ditt råd :-)

Senast ändrad:
pepp inför Rampage 2016
Banan kräver ju sin åkare helt klart, men trickmässigt är den ju inge kul. Tokbranta drops är ju en sak, och fräna hopp en annan. Jag hade gärna sett mer trick än vad det är hittils.

pepp inför Rampage 2016
Den första av er i tråden som postar en video på er när ni åker där dom åker utan att tveka eller ta det lugnt är godkända att kalla dom fegisar och kycklingar. ?

pepp inför Rampage 2016
Semenuks röda pyjamas måste vara tävlingens fulaste... men cykla kan han...! Grymt åk! ??

Oroande att de inte vet hur läget är med Aggy.

pepp inför Rampage 2016
Det känns som att banan begränsar åkarna istället för att lyfta upp, iallafall i denna vind, många av åkarna har mer i påsen än åken som dom fått till. Hade blivit mer intressant om fler toppåkare fått till fulla åk. Prispallen iår har avgjorts mer på sista tricken än hela åket som jag tycker har avgjort det mer förr, oakleys droppet saknas, även canyon gapet, nja känns som att rampage vad lite på dekis iår, kul för semenuk då han inte är en någon big mountain-åkare egentligen, och grym dubblebak av mizet.

Senast ändrad:
pepp inför Rampage 2016
Osäker, lät lite så när zynk satt med och pratade men senare lät de som de fortfarande väntade på besked.?

Zappade dock en del, så kanske missade något.

pepp inför Rampage 2016
Kyles andraåk var precis vad jag vill se. Synd att han missade på slutet. Roligare att se honom än Semenuk tycker jag.

Tillbaka
Topp