Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj har inte räknat på't, men jag har gått från 67 grader till 65 grader och gaffeln är en Pike med 46mm Offset.sdx sa:Hur mycket ändrade du försprånget i mot original.
larsaw sa:JojjeM sa:Charger, schmarger...
Den egentliga frågan är ju hur hojen kändes med slackerizern :)
/Johan
Ah' min tråd i tråden... Jo slackerizern blev en fin justering, iof så norpade AngleSet't rätt många mm Reach (8mm) men iom att jag vände upp o ner på styrstammen känade jag tillbaka några av dom...
Annars gjorde den slackade gaffelvinkeln att branta nedförslut kändes mindre dramatiska. Eftersom jag körde med en kopplad framförvarande hund så kunde jag inte dra på för fullt, så det är svårt att riktigt uttala sig mera om AngleSet'ts för o nackdelar. Gällande klätteregenskaper så kom jag iaf upp för båda mina "referensbackar".
Fram med mmstocken och mät .larsaw sa:Oj har inte räknat på't, men jag har gått från 67 grader till 65 grader och gaffeln är en Pike med 46mm Offset.sdx sa:Hur mycket ändrade du försprånget i mot original.
sdx sa:Fram med mmstocken och mät .larsaw sa:Oj har inte räknat på't, men jag har gått från 67 grader till 65 grader och gaffeln är en Pike med 46mm Offset.sdx sa:Hur mycket ändrade du försprånget i mot original.
Försprånget är hur snabbt det styr.
Swoop sa:OK, gött, då kanske det räcker att jag luftar igen och tänker lite mer på hur svullen blåsan är.