Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
>100% skräp?Jennyve sa:Ok tack för svar. Någon som har en annan uppfattning?
JLarsson sa:Den som tog in några containrar med dessa cyklar borde åtalas för brott mot mänskligheten.
Det kan jag verkligen inte tänka mig. Varumärkesintrång låter som en rimligare förklaring.42Hz sa:Är ens Pininfarina verkligen inblandad på något sätt i dom där cyklarna?
Sixten Fors sa:Min son är 10 år / 150 cm och kör stl medium i sin Scott Scale 26" HT (aluram, RS Recon Gold 120 mm gaffel, XT 2x10, lätta finhjul/däck), har bytt till 45 mm längd på styrstammen. Cykeln funkar utmärkt, hade absolut inte funkat med stl XS och storlek S hade blivit onödigt lite att växa med.
Ryktet säger att en praktikant skissade ihop ett Y på ett toapapper när han satt och sket, och här är resultatet.42Hz sa:Är ens Pininfarina verkligen inblandad på något sätt i dom där cyklarna?
Crossmax sa:Ryktet säger att en praktikant skissade ihop ett Y på ett toapapper när han satt och sket, och här är resultatet.42Hz sa:Är ens Pininfarina verkligen inblandad på något sätt i dom där cyklarna?