NizzyBrada
Ny medlem
[Poison Genarp RR]
Så kom då den stora dagen för att testa min nya Arsen Xn på riktigt. Ut till Genarp bar det iväg. kameran var med, här skulle fotas! Dock ägnade jag största delen av rundan till att glida omkring med ett brett flin på läpparna. Steget från en Acera/Suntour Ht till en LX/XT/Comp Eta FS är stort.
Här är en bild från fikapausen. Min kompis agerar modell och jag tränar på panorering med kameran
Jag har inte justerat dämpare eller gaffel än men det kändes bra som det var. Så länge man sitter ner så gungar det ej, Står man upp och tar i så gungar det en hel del, men då finns ju lock-out och ETA. Det går att justera rebounden men det får bli efter lite fler turer.
Att fota var kul och vi tog en till liten fotopaus.
Mitt ansiktsutrryck säger väl allt ;-)
Tillbaka på Genarps idrottsplats med en smakfullt skitig cykel som nu var var både inkörd och invurpad (körde ner framhjulet i ett lerhål som var nån dm djupare än jag trodde ;-) )
Jag hade tänkt ta fler bilder, men det blev liksom inte av...
Om det nu bara kunde bli helg igen!
Här är en bild från fikapausen. Min kompis agerar modell och jag tränar på panorering med kameran
Jag har inte justerat dämpare eller gaffel än men det kändes bra som det var. Så länge man sitter ner så gungar det ej, Står man upp och tar i så gungar det en hel del, men då finns ju lock-out och ETA. Det går att justera rebounden men det får bli efter lite fler turer.
Att fota var kul och vi tog en till liten fotopaus.
Mitt ansiktsutrryck säger väl allt ;-)
Tillbaka på Genarps idrottsplats med en smakfullt skitig cykel som nu var var både inkörd och invurpad (körde ner framhjulet i ett lerhål som var nån dm djupare än jag trodde ;-) )
Jag hade tänkt ta fler bilder, men det blev liksom inte av...
Om det nu bara kunde bli helg igen!