[Poison Genarp RR]

NizzyBrada

Ny medlem
[Poison Genarp RR]
Så kom då den stora dagen för att testa min nya Arsen Xn på riktigt. Ut till Genarp bar det iväg. kameran var med, här skulle fotas! Dock ägnade jag största delen av rundan till att glida omkring med ett brett flin på läpparna. Steget från en Acera/Suntour Ht till en LX/XT/Comp Eta FS är stort.

Här är en bild från fikapausen. Min kompis agerar modell och jag tränar på panorering med kameran
PICT6548web1.jpg

Jag har inte justerat dämpare eller gaffel än men det kändes bra som det var. Så länge man sitter ner så gungar det ej, Står man upp och tar i så gungar det en hel del, men då finns ju lock-out och ETA. Det går att justera rebounden men det får bli efter lite fler turer.

Att fota var kul och vi tog en till liten fotopaus.
PICT6562web2.jpg

Mitt ansiktsutrryck säger väl allt ;-)
PICT6569web3.jpg

Tillbaka på Genarps idrottsplats med en smakfullt skitig cykel som nu var var både inkörd och invurpad (körde ner framhjulet i ett lerhål som var nån dm djupare än jag trodde ;-) )
PICT6579web4.jpg

Jag hade tänkt ta fler bilder, men det blev liksom inte av...

Om det nu bara kunde bli helg igen!

[Poison Genarp RR]
Jag håller tummarna för dig Fredrik!

Själv fick jag ett vackert rött blåmärke på revebenet när jag vurpade -kanske dags skaffa body-armor och full-facehjälm...

\Nils

[Poison Genarp RR]
Jag har funderat på samma modell, men kommit fram att jag inte ska köpa någon cykel (i år iallfall). Kan inte du säga att du ångrar dig lite iallfall? =)

[Poison Genarp RR]
Trevlig cykel, verkar vara en prisvärd fullgungare. Någon som vet om de snott NRS idén eller om denna fungerar på ett annat sätt.

Fina stigar i Genarp förresten, var där igår och körde lite multisport.

Tillbaka
Topp