Polar program till annat än Windows?

fått det att starta i crossover. dock inte senaste versionen o har heller inte fått IR att funka, ännu.

annars ska det finnas ett okay alternativ för mac, kommer bara inte ihåg va det hette. var dock inte lika bra som polars egna. men kan ju hoppas polar får arlset ut o fixar ett riktigt

suger gör de inte. men att de bara gör till windows är mindre bra. men de är knappast ensamma om det.

suunto, har de mjukvara till mac? garmin?

JimmyP skrev:
-------------------------------------------------------
> Kör Vmware Fusion till mac:en så funkar det
> klockrent :-) ... Det gör jag

Funkar inte med Power PC-processorer som du kanske vet...

Grappa skrev:
> Kör Windows i Boot Camp och har Polars program
> där, funkar utmärkt. Även IR funkar utan
> problem.

Justus skrev:
> Funkar inte med Power PC-processorer som du kanske
> vet...

Boot camp med Windows lär inte heller fungera på en PPC...
Det värsta är väll att ingen längre utvecklar för PPC macarna i större utsträckning, så finns inte mjukvaran, lär den aldrig komma att finnas i heller.
B!

De absolut flesta program för Mac OS X funkar ju för PPC, endast ett litet fåtal fungerar inte. Så utvecklas ett Polarprogram för Mac OS X lär det ju fungera på PPC också. Jag kör Polars program genom WMware Fusion på min MacBook men skulle mycket hellre ha ett riktigt Mac OS X-program som då skulle fungera både på min MacBook utan tramsemulator och på min PowerMac.
Maila gärna Polars support och be om ett Mac OS X-program. Om tillräckligt många gör det kanske de får tummen ur och tar fram ett, jag fick vaga indikationer om att ett var på gång senast jag kontakade dem.

nä, det är klart, polar behöver inte använda apples verktyg och skriva det som universal binary, men det vore dumt av dem att inte göra det. men de verkar ju köra litet eget race när det gäller att skriva sina program.

i o med att snow leopard ska vara helt intel ren eller hur man ska säga, så äre svårt o veta. men ja, det vorre vettigast om även ppc stöds, men tror inte man ska ta det självklart. jag skulle bli glad om de bara gjorde nått till mac

Använde programmet under ett par år, funkade utmärkt även om jag saknade rapportfunktionen som Polars programvara har. Vet inte hur det är med effektdata, använde bara med en s710i utan effektmätare.

jag tyckte ismarttrain var lite trist, buggigt och fattigt på funktioner, men det var ett par år sedan jag använde det, det kanske har blivit bättre.

Tillbaka
Topp