[Posera] Visa din tempohjälm!

Supertramp_

Ny medlem
I sviterna av Cycle Components mega-rea kommer nu äntligen tråden som alla gått och väntat på!

Jag blir först att posera i mitt rea-fynd, en Bell Meteor:

BellMeteor2300x400.jpg ht=300

Jävlar vad fort det gick med nya struten, kunde utan problem lägga på 20W extra!

BellMeteor300x400.jpg ht=300

- Vi ses på Tour de Oetzi! Med tempostrut så klart! :-)

Snyggt! :-) Upp med hakan, struten ska ligga tätt an mot ryggen för lägsta luftmotstånd. Nåt att ha på VR 2009? ;-)

/Leo

Har den inte perfekt form för att fylla upp en tomteluva med? Man kanske skulle köpt en sådan bara för att ha den på Hjul-riden den 24e.

Ha ha. Snyggt. Då kan man förvänta sig att du står på startlinjen på ett och annat tempo i SMACK-serien nästa säsong. Jag ska då ha min tempostrut på VR men jag har ju tänkt att ligga i vinden hela tiden, så jag kommer definitivt ha nytta av den.

He he he va fan e det där, försök inte lura oss, det där är ingen cykel pryl.
De är ju en..........det är en..... va fan e det för något ?????

Mina barns kommentarer när jag packade upp hjälmen och provade den:

Robin 6 år (vars största intresse just nu är att bygga Lego Starwars):
Cooool!

Sandra 11år:
Ska du cykla med den där till jobbet? Pinsamt!

Haha, att du vågar :). Grannarna tittar redan skeptiskt på mig när jag kliver ut i cykelmundering på morgnarna och jobbarkollegorna tycker att jag är tokig som cyklar i snöstorm, en sådan där tempostrut skulle väl göra slut på alla spekulationer om att man är galen ;)..

nypan skrev:
-------------------------------------------------------
> Tempostrut för vinterpendling eller
> "Oetzi"tempot.

Härligt Nypan, nu behöver jag inte känna mig så udda i stockholmstrafiken!
Fast jag tycker nog allt att Bell-hjälmen är lite tuffare! Giro-struten är också snygg men inte riktigt lika mycket "Mars Atatcks".

Tillbaka
Topp