Posta Dina somrigaste cykelbilder!

Ja, det är trivsamt ut dit. Brukar bli ett par turer ut till Torpöns färjeläge med mat och fika.
Håller man sig borta från stora vägen mellan Tranås och Österbymo, så finns det riktigt trevliga lvg-rundor i området.
Vi cyklade från Solviken över Torpön, fika i Boxholm (nya Wienercaféet, genom skogen (grus) till Åsbo, mera grus via Mörkskogen till Mjölby. En fantastisk dag i sadeln!
20200729_145252.jpg

Första turen efter o hittat rätt däck på stålracern, upplands väsby-roserberg slott-upplands väsby, en mycket givande runda som hjälpte mej hantera alla känslor av sorg jag kände.
Jag cyklar med hjärtat heltenkelt det är krävande,det är enkelt och det är ventilerande.
Samma känsla oavsett underlag eller cykel stil ✌

Bilagor

• 20201219_231414.jpg
    20201219_231414.jpg
    272.3 KB · Besök: 238
Jag misstänker att det är egna bilder som ska postas, men hoppas att det går bra med ett undantag medan jag letar upp det. Bilden snodd från forumet och en, i mitt tycke, härlig happyprofi; PippiW
Här den beryktade Olga med sommarlast.
Olga.jpg

Fjärrselfie längs Gotländska Klintkusten. Vi hade cyklat samma sträcka norrut på eftermiddagen men vid vändpunkten i Irevik vek mitt cykelsällskap av och tog landsväg tillbaks till kvällens familjebestyr. Det var en vindstilla och helt ljuvlig kväll och jag bestämde mig för att ta den långsammare, men mycket roligare, rutten tillbaks samma stigar som vi kom.

Det finns få andra ställen i Sverige där man cyklar timme efter timme intill solnedgången och jag njöt i fulla drag av både stig och natur. Blommorna på klinten är Blåeld som färgats rosa av släpljuset.

DJI_0870_20.06.24_00097.jpg

Senast ändrad:
Fjärrselfie längs Gotländska Klintkusten. Vi hade cyklat samma sträcka norrut på eftermiddagen men vid vändpunkten i Irevik vek mitt cykelsällskap av och tog landsväg tillbaks till kvällens familjebestyr. Det var en vindstilla och helt ljuvlig kväll och jag bestämde mig för att ta den långsammare, men mycket roligare, rutten tillbaks samma stigar som vi kom.

Det finns få andra ställen i Sverige där man cyklar timme efter timme intill solnedgången och jag njöt i fulla drag av både stig och natur. Blommorna på klinten är Blåeld som färgats rosa av solnedgången.

Visa bilaga 462411

Inte synd om dig....

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp