Priser?

Falistar

Medlem
Priser?
Tjo!

Lite osäker på varför jag överhuvudtaget tar upp detta..

Jag har kört på samma hoj under par år nu, och vart sugen på en ny, men vad fa... har dom inte blivit rejält mycket dyrare, jämfört med andra kapitalvaror ?

Skulle vara intresseant att få en uppfatting från er andra, kanske är det bara så att jag inte hängt med ?

Priser?
Utvecklingen har också gått framåt. Utveckling plus tid ger högre priser :) Men med tiden kommer även fler aktörer på banan och erbjuder en bredare marknad. Allt för att fylla ut marknaden mer. Det finns ju nästan allt i dag från billiga cyklar och delar till super high end-custom-bling-bling saker.

Så det är som du säger att standard cyklar kostar kanske lite mer i dag än för tio år sedan. Men det finns också även snorbilliga cyklar som kostar lika mycket som en bra sadel. Så detär bara att ge sig ut och grotta efter vad just du vill ha :)

Lycka till!

Priser?
Sen har valutorna gått upp och ner mycket senaste året. T ex dollarn låg på 6 kr förra hösten, uppe och vände på 9,30 i vintras och nu nere på strax under 8 kr. Beroende på vilken tur/otur handlarna hade när med tajmingen när de köpte in så gör det mycket på priset.

Men nu köpte jag min hoj idag så nu kan jag återigen skita i dollarn :-)

/* Jörgen */

Priser?
Cyklar är som tvättmedel och hudkrämer, de är alltid dubbelt så bra som föregångaren och vetenskapligt bevisat genom instetut i Chweitz...klart att utveklingen kostar :-)

Priser?
Vetenskapligt bevisat av Tour ska det va' för cyklar ;-)

ponpolio skrev:
-------------------------------------------------------
> instetut i
> Chweitz...klart att utveklingen kostar :-)

Priser?
schture skrev:
-------------------------------------------------------
> Vetenskapligt bevisat av Tour ska det va' för
> cyklar ;-)
>
> ponpolio skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > instetut i
> > Chweitz...klart att utveklingen kostar :-)

Köp Canyon..

Tillbaka
Topp