Problem med annons för er som kör Safari och Opera

Bannern är utbytt till en som har avsevärt långsammare bildväxlingar och förhoppningsvis inte upplevs som blinkande/störande.

jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Bannern är utbytt till en som har avsevärt
> långsammare bildväxlingar och förhoppningsvis
> inte upplevs som blinkande/störande.

Tack för infon, hade du inte skrivit det så hade jag inte vetat det.

Skämt å sido: Reklam är ett utmärkt sett att finansiera happys drift. Jag sjulle inte bli ledsen om reklamen drog in så mycket stålars att du kunde sluta ditt ordinarie jobb (och bjuda alla du känner på sprit...).

Men samtidigt så måste man vara medveten om att för att folk överhuvudtaget ska se reklamen så kan den inte vara bortblockad/motsv. Jag har inte blockat reklamen på happy främst för att den övre bannern (och googleannonserna) faktiskt aldrig har stört mig. Den nya sidobannern har jag förvisso sett (så då har den kanske fyllt sitt syfte), men har jag helt enkelt har sajsat ner happyfönstrets bredd till att bara innehålla forumdelen. Den störde för mycket.

Mina 2 cent.

Anse den här annonsen som ett test. Vi är ju tämligen nya på det här och prövar oss fram lite om vad som fungerar och inte både med tanke på forumat, placering, bildväxlingar osv. Den här annonsplatsen är såld för tre månader framöver, sen får vi helt enkelt utvärdera det hela och se hur det går att förbättra/förändra. Det är förstås inte meningen att någon annons ska vara störande.

Tillbaka
Topp