Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte mycket av den djungel.Går inte synken till andra appar via flow?
Synkar med polar flow men den strejkar för mig kommer inte in på polar överhuvudtaget.Kan inte mycket av den djungel.
Vad skulle det vara för app??
Har funkat hur bra som helst men helt utan anledning nu upphört.Synkar med polar flow men den strejkar för mig kommer inte in på polar överhuvudtaget.
Verkar inte funka med min iPhone.
Kolla med Polars support. De är väldigt hjälpsamma.Har funkat hur bra som helst men helt utan anledning nu upphört.
Har varit i kontakt men fick bara ett meddelande vad tråkigt. Har du iOS eller???Kolla med Polars support. De är väldigt hjälpsamma.
Nej tröttnat jag också. Hur synkar du den???jag har varit en väldigt trogen Polar-människa ända sen 2002, men förra året gav jag upp Polar och köpte en Wahoo istället för att Flow fanimig aldrig funkade som det skulle!
Allt funkar automagiskt utan besvär och utan någon som helst arbetsinsats bara efter att ha skapat ett konto och loggat in på telefon och pc en gång. Inom 30 sek efter avslutat pass så är det klart och uppladdat i Strava. Det enda jag är ute efter helt enkelt. Ungefär som jag förväntar mig att appar och teknik ska funka är 2023, dvs idiotsäkert och därmed lämpligt för mig.Nej tröttnat jag också. Hur synkar du den???
Njae, inte för mig. Haft två ”moderna” Polarprodukter (v650 cykeldator inköpt ca 2016och en klocka v800 inköpt ca 2017 tror jag) - båda funkade besvärsfritt med synk till telefon och dator (flera olika) fram till ca 2020, men därefter strulade det jämt. Kunde funka ett tag efter någon ominstallation men sen sket det sig snart igen för mig med synkning. Helt enkelt inte idiotsäkert.Jo men flow funkar ju också normalt sätt. Tror jag fått starta om telefonen ibland för att det ska funka. Eventuellt reseta klockan någon gång. Minns inte. Det är dock bara en enkel m400
Har försökt men min dators webbläsare conectar inte längre med polar inte telefonen heller. Nåt har hänt. Orkar inte bry mig mer.Jo men flow funkar ju också normalt sätt. Tror jag fått starta om telefonen ibland för att det ska funka. Eventuellt reseta klockan någon gång. Minns inte. Det är dock bara en enkel m400
Kan ju inte reseta klockan då jag inte kommer in på polar. Startat om telefon men Ack nej.Jo men flow funkar ju också normalt sätt. Tror jag fått starta om telefonen ibland för att det ska funka. Eventuellt reseta klockan någon gång. Minns inte. Det är dock bara en enkel m400
Kan ju inte reseta klockan då jag inte kommer in på polar. Startat om telefon men Ack nej.
Osäker på om tel nr fortfarande fungerar.Finns det något sätt att kontakta polar på telefon? Min flow har slutat fungera, och osupporten har under två månader frågat mig om jag har provat att återställa lösenordet. Mer intresse än så finns inte. Jag är obegåvad när det gäller teknik och behöver prata med en människa. Även om de pissar mig i ansiktet på telefon så vill jag pissa tillbaka lite. Och om ni tror att det här är något rättshaveristiskt gnäll tror ni helt rätt.
Hallo. Har haft samma problem med min V650 fick ingen respons från polar. Påstod att min dator var för gammal. Helt plötsligt funkade det inte med flow. Bytte till Garmin och problemet var löst. Men polaren funkar utan konto och du kan se det du gjort ändå men det blir ju kvar i cykeldatorn. Du kan inte spara det på kontot. Vet inte hur mycket man kan spara i historiken men den funkar ändåTackar! Ska testa.
Skumt. Syncade min v650 senast för 3veckor sen. Funkade helt utan problem.Hallo. Har haft samma problem med min V650 fick ingen respons från polar. Påstod att min dator var för gammal. Helt plötsligt funkade det inte med flow. Bytte till Garmin och problemet var löst. Men polaren funkar utan konto och du kan se det du gjort ändå men det blir ju kvar i cykeldatorn. Du kan inte spara det på kontot. Vet inte hur mycket man kan spara i historiken men den funkar ändå
Lycka till. ???
?
??
?
![]()