Project Bitch, Pearl Edition

BobMalin

Ny medlem
Har äntligen byggt ihop min flådiga rosa NS Bitch jag ska ha i sommar! Hon är lite speciell så här gick det till att få Henne rosa för Hon va nämligen svart från början.

http://www.johnik.com/bitch/

Håll till godo...

//Malin

Edit av the_TnT: Inga rubriksmycken.

Senast redigerad av en moderator:
Stiligt, men satan vilket extrajobb med kedjan! Varför inte bara ta loss den?

Å är det här forumet stort nog för två roxy? ;) Iofs. en west coast och en east coast...

Kul med kommentarer, fortsätt gärna! =)

Och ja det är en gammal SID gaffel som köptes utan dekaler och med mycket repor så jag övervägde ett skimmrande nytt yttre. Ledsen

Va inte så jobbigt med kedjan men jag förstår ju varför ni undrar och det är för att kedjan var för kraftig för min kedjeknäckare så jag fick inte av den.

Klart varje stad har sin egna Roxy donna ;0D

//Malin

Mmmmm, rosa 'är verkligen fint. Det var det och babyblått jag valde mellan och så här i efterhand när man har haft blått ganska länge så ångrar man självklart att det inte blev rosa....

dämparen ska lite senare även få yttligare en skönhetsoperation då det ska bli några netta flames i samma rosa som hojjen utefter gaffelbenen...så håll er uppdaterade

//Malin

Tjena!

Hmm.. Hojen ser ju onekligen ihopbygg ut för street/dirt.. Kommer verkligen en SID palla det?
Iofs är du ju tjej och kanske inte väger så mycket, men ändå??

dämparen duper allderles utmärkt för mig, har haft en liknande sit på min gamla XC som jag körde hårt med ett tag. Men i vilket fall så va denna dämparen tillfällig, blir en ny till nästa sommar, man kan inte köpa allt på en gång =)

En diskretare variant.. ;)

green.jpg

Sorry!

Tornado hjulen har inte hunnit rulla så mycket än för det har vara bajjväder här nere. Men mitt första intryck av dem är att de är förvånadsvärt lätta. (kolla vikt på Evalds hemsida)

Kneecap skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjena!
>
> Hmm.. Hojen ser ju onekligen ihopbygg ut för
> street/dirt.. Kommer verkligen en SID palla det?
> Iofs är du ju tjej och kanske inte väger så
> mycket, men ändå??

Tjejer kanske inte pratar lika stort och brett om allt fett de sätter,...................Då behöver man väll inga feta gafflar.:)

Tillbaka
Topp