Mycketvillhamer
Aktiv medlem
[Projekttråd] Bygge av allmän pumptrack i byn
singletrack sa:Lycka till...
spännande läsning...
Tackar!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
singletrack sa:Lycka till...
spännande läsning...
peterpinge sa:Snyggt jobbat !! Från en som vet vilket arbete det ligger bakom.
Mycketvillhamer sa:peterpinge sa:Snyggt jobbat !! Från en som vet vilket arbete det ligger bakom.
Tror mig veta vem du är, jäklar vad ni verkar ha jobbat på där, när jag får lite tid över måste jag komma förbi på besök.
peterpinge sa:Mycket möjligt att jag är Mr X
Du är välkommen, om 1-2 månader kanske jag till och med kan guida.
Mycketvillhamer sa:peterpinge sa:Snyggt jobbat !! Från en som vet vilket arbete det ligger bakom.
Tror mig veta vem du är, jäklar vad ni verkar ha jobbat på där, när jag får lite tid över måste jag komma förbi på besök.
Mycketvillhamer sa:peterpinge sa:Mycket möjligt att jag är Mr X
Du är välkommen, om 1-2 månader kanske jag till och med kan guida.
Blir det i stålmansdräkt då?
Oooh sa:Kul initiativ, när beräknas den vara klar?
Jajjas sa:Kul, kommer testas. Inte så långt ifrån Skrylle så man kan ju kombinera passet bra.
Mycketvillhamer sa:Jajjas sa:Kul, kommer testas. Inte så långt ifrån Skrylle så man kan ju kombinera passet bra.
Jo, det går ju fint att parkera vid THIF och cykla därifrån upp till Skrylleslingan, det är ca 10 min på grusväg till slingan.
Jajjas sa:Mycketvillhamer sa:Jajjas sa:Kul, kommer testas. Inte så långt ifrån Skrylle så man kan ju kombinera passet bra.
Jo, det går ju fint att parkera vid THIF och cykla därifrån upp till Skrylleslingan, det är ca 10 min på grusväg till slingan.
Brukar cykla hemifrån, Staffanstorp, till Skrylle så tänkte mer på en liten extra runda till Th. Pumptrackåkning måste ju räknas som distansträning?
Sixten Fors sa:Vad är längd x breddmåtten?
xdr sa:Några dirthopp brevid vore nog uppskattat... :D
Birebiker sa:Följer tråden med spännig. Det finns liknande planer i annan skånsk kommun!
Birebiker sa:Hässleholm
Salabaladala sa:Vad ska dom använda för material till själva banan?
Bygger ni allt med samma? Inget grövre i botten? Jag tror det är bra med bara 0-16, för det gör det enklare att ändra på banan i framtiden om grejer behöver trimmas. Det är ett helsike med större stenar som kommer upp underifrån med tiden också.Mycketvillhamer sa:Salabaladala sa:Vad ska dom använda för material till själva banan?
0-16
Jensen sa:Grymt bygge. Kul med eldsjälar som dig och en kommun som faktiskt verkar ställa upp
H. sa:Bygger ni allt med samma? Inget grövre i botten? Jag tror det är bra med bara 0-16, för det gör det enklare att ändra på banan i framtiden om grejer behöver trimmas. Det är ett helsike med större stenar som kommer upp underifrån med tiden också.Mycketvillhamer sa:Salabaladala sa:Vad ska dom använda för material till själva banan?
0-16
Mycketvillhamer sa:Jensen sa:Grymt bygge. Kul med eldsjälar som dig och en kommun som faktiskt verkar ställa upp
Jo det är kul med allt stöd, dels att kommunen låter oss bygga på deras mark, men framför allt från Sparbanksstiftelsen som går in och betalar kalaset.
Birebiker sa:Hur pass detaljerad va ritningen du köpte? Avstånd, höjder och svängradier!
42Hz sa:Borde finnas 3 pumptravks för varje f*tb*llsplan som byggts!