Pumptrack i Stockholm
Jag har länge saknat ett riktigt pumptrack i Stockholm. Av denna anledning så har jag själv börjat undersöka möjligheten att bygga ett, dock måste man hitta en plats och tillstånd att bygga. Jag vet att det finns en dirt i Årsta ( http://goo.gl/maps/URW0G ) men det var ett tag sedan jag var förbi den. Är det någon som har koll på om det är någon som gräver där eller om den ens finns kvar?
Andra förslag där man skulle kunna bygga ett pumptrack i Stockholm? Ett alternativ vore att bygga under någon bro för att få lite regn- och snöskydd.
Samtidigt vill jag kolla om det finns något intresse för detta, då jag inte kommer klara av att driva ett sånt här projekt själv då jag t.ex. inte känner att jag inte har tillräkligt med erfarenhet för att designa ett pumptrack.
Andra förslag där man skulle kunna bygga ett pumptrack i Stockholm? Ett alternativ vore att bygga under någon bro för att få lite regn- och snöskydd.
Samtidigt vill jag kolla om det finns något intresse för detta, då jag inte kommer klara av att driva ett sånt här projekt själv då jag t.ex. inte känner att jag inte har tillräkligt med erfarenhet för att designa ett pumptrack.