Pungskav, vad göra?

Pungskav, vad göra?
Jag tänkte mer:

1. Nalle
2. Playmobilgarage.
3. Legobondgård.
4. Studsboll.
5. Rockring.
6. En liten brandbil.
haha Jo, jag bara ger ett par tips.
Åtsittande underkläder istället för boxer så bollarna inte slits och slängs så ett par tajta vanliga kalsonger kan nog ge samma resultat tillsammans med cykel byxor med dämpande material har hjälpt mig vid längre cykel turer.

Finns mycket komiskt man kan göra av detta men det är mina bästa erfarenheter i alla fall.
XD

Pungskav, vad göra?
haha Jo, jag bara ger ett par tips.
Åtsittande underkläder istället för boxer så bollarna inte slits och slängs så ett par tajta vanliga kalsonger kan nog ge samma resultat tillsammans med cykel byxor med dämpande material har hjälpt mig vid längre cykel turer.

Finns mycket komiskt man kan göra av detta men det är mina bästa erfarenheter i alla fall.
XD

Alltså... jag driver med din särskrivning. ?

Pungskav, vad göra?
EhLbmTHXYAU2l1n.jpg

Pungskav, vad göra?
Vilka cykelbyxor har du? I det här fallet är dyrare bättre, du behöver dock inte gå dyrast! Jag är nöjd med la passione som kostar runt tusenlappen. Dom sitter tight. Får inge skav på kortare rundor <2h, på längre fick jag dock skav häromdan och då hjälpte chamois-kräm.

Pungskav, vad göra?
Alltså... jag driver med din särskrivning. ?
Ursäkta för inte vara så pass högutbildad i svenska som andraspråk för kunna ge någon form av intellektuella svar än konstruktiv kritik.

Kom med ett bättre svar om du är så mycket bättre på att formulera.

Den typiska internet kritiken, lol jk bah sköjjar lide meh.
Trodde inte detta var en kurs i korrekt svenska än tips på slippa slå sönder de små bollarna.

Pungskav, vad göra?
Ursäkta för inte vara så pass högutbildad i svenska som andraspråk för kunna ge någon form av intellektuella svar än konstruktiv kritik.

Trodde inte detta var en kurs i korrekt svenska än tips på slippa slå sönder de små bollarna.

Bättre att särskriva än att sära på bollarna.

Pungskav, vad göra?

Jag har ju skrivit att han skall byta pung. ??

Pungskav, vad göra?
Jag har ju skrivit att han skall byta pung. ??
Hur skulle det hjälpa, har du slagit sönder din egen för mycket så inte har tillräckligt testeron att kunna ge ett bekvämt svar?

Fredagen har verkligen kommit tidigare än lilllördag då trolllen är väldigt dåliga på sitt trollande och ge vettiga svar eller ens provocera på ett bra sätt.
Annars var detta ett av de bättre tipsen, om du inte har något mer att tillägga så lycka till med ditt trollande,

Raemoe

Fredag kom tidigt!

Jag sket i bibs (inte bokstavligen) och har nyligen bytt från bomull till Saxx kalsonger för cyklingen, de liksom omfamnar pungen och håller den på plats. Skulle välja den lite mer avancerade modellen, lite tightare och lite bättre!

Pungskav, vad göra?
Hur skulle det hjälpa, har du slagit sönder din egen för mycket så inte har tillräckligt testeron att kunna ge ett bekvämt svar?

Fredagen har verkligen kommit tidigare än lilllördag då trolllen är väldigt dåliga på sitt trollande och ge vettiga svar eller ens provocera på ett bra sätt.
Annars var detta ett av de bättre tipsen, om du inte har något mer att tillägga så lycka till med ditt trollande,

Raemoe

Fredag kom tidigt!

Jag sket i bibs (inte bokstavligen) och har nyligen bytt från bomull till Saxx kalsonger för cyklingen, de liksom omfamnar pungen och håller den på plats. Skulle välja den lite mer avancerade modellen, lite tightare och lite bättre!

Pungskav, vad göra?
Förlåt, men man behöver fasen inte vara högutbildad i svenska för att låta bli att särskriva. Visst kan man tycka att det är lite onödigt att driva med särskrivningar, men att svenskan i princip alltid skriver ihop ord sammansatta av två eller fler substantiv går man igenom på låg- och mellanstadiet.

Och på högstadiet.

Och på gymnasiet.

Senast redigerad av en moderator:
Pungskav, vad göra?
Åtgärder:
Byt till ett premiummärke på bibs typ Assos och i rätt storlek.
Byt sadel.
Använd aldrig underkläder.
Låt aldrig punghåret växa ut till stubb om du rakat det. När du väl rakat måste du hålla den renrakad. Annars agerar den vassa hårstubben sandpapper.
Sänk sadeln tills din höft är stilla när du trampar. Då glider du inte fram och tillbaka i sidled på sadeln utan sitter stilla.

Pungskav, vad göra?
Förlåt, men man behöver fasen inte vara högutbildad i svenska för att låta bli att särskriva. Visst kan man tycka att det är lite onödigt att driva med särskrivningar, men att svenskan i princip alltid skriver ihop ord sammansatta av två eller fler substantiv går man igenom på låg- och mellanstadiet.

Och på högstadiet.

Och på gymnasiet.

Och för människor som invandrar till Sverige hänvisas till raljerande trådar på Happy där det drivs friskt med språkliga tillkortakommanden!

*smyger ut från denna, ehrm, utbildande tråd igen*

Pungskav, vad göra?
Skrev ett lite längre inlägg. Tog bort det. Sär skrivningarna sprider sig ändå, trots oss inter net krigare.

Senast redigerad av en moderator:
Pungskav, vad göra?
..Trodde inte detta var en kurs i korrekt svenska än tips på slippa slå sönder de små bollarna.
Alltid kan man lära sig nåt. ? Om inte hur man botar pungskav så kanske lite om det svenska språket. Att inte särskriva ord är viktigt då särskrivna ord kan ge helt annan betydelse….

I AFFÄREN​

• Glad packad räkmacka
  • Morgon rockar 300 kr
  • Vi har sprätt ägg
  • Skum tomte 3 kr
  • Vi har kul glass!
  • Gift orm säljes

PÅ RESTAURANGEN:​

• Är du en paj älskare? Då är detta stället för dig.
  • Grillad kyckling lever med kul potatis
  • Ät pinnar
  • Herr toalett
  • Rök fritt!

HOS FRISÖREN:​

• Skum Permanent 395:-

I KONTAKTANNONSER OCH CV:​

• Jag är en mörk hårig sjuk sköterska.
  • Jag är inte rädd att visa fram fötterna!
  • Jag skriver just nu på min doktors avhandling
  • Jag har bra grund men ingen vidare utbildning.

YRKESGRUPPER​

• Nacka naprapaterna
  • Sjuk gymnast
  • Vår kassa personal

Pungskav, vad göra?
Jag skäms sönder när jag råkar särskriva. Det händer när man skriver för fort och jag blir bara glad om någon påpekar detta och stavfel. Det är viktigt att kunna formulera sig. ?

Pungskav, vad göra?

Och på högstadiet.

Och på gymnasiet.
Nu rubbas mina cirklar ...
Skriver man inte lång hårig sjuk sköterska?

Pungskav, vad göra?

Raemoe

Fredag kom tidigt!

vi välkomnar dig till happy, 'stöt dämpare'. det är mycket humor och ironi här, och fortsätter du hänga hos oss kommer din redan goda svenska att trimmas till perfektion.

även jag fick en korrektion igår när jag slarvigt gjorde en omskrivning av laminärt luftflöde. det tackar vi för!

för övrigt var dina tips längre upp goda tips. ett annat kom bengt-re med, att undvika klä sig för varmt i grenen. att notera är att blöjbyxor tyvärr har denna egenskap.

själv litar jag till tajta kalsonger och framåtvinklad polstrad sadel med ursparning. blöjbyxor undviker jag.

Pungskav, vad göra?

Och på högstadiet.

Och på gymnasiet.

Och på happy.

Tillbaka
Topp