PUNGTERING + ANNAT

örgelgörgel

Aktiv medlem
PUNGTERING + ANNAT
Min cykel drabbades av PUNGTERING för några veckor sedan. Står fortfarande på boxvila och medicin. Hon blev snabbt symtomfri när medicineringen började.

Ni som har haft cyklar med PUNGTERING, vad har ni för erfarenhet av stigcykling efter detta? Enligt lbs låter det som om det är ganska god chans att hon kan rulla på stigar igen, men kan detta verkligen vara sant? Jag vill inte riskera att hon får det igen...

Hur har det gått för era cyklar när de fått PUNGTERING?

PUNGTERING + ANNAT
underscore skrev:
-------------------------------------------------------
> Du har så pipig röst, dra ur sadelstolpen.

+ ANNAT

För övrigt har jag pungka på en hoj nu, bara kasta?

PUNGTERING + ANNAT
Hörde ryktas om någon PUNGTERING på hjulingen igår. Kan detta stämma? Kommer cykeln kunna köra något mer eller är det lång rehab?

PUNGTERING + ANNAT
Du har troligen råkat ut för en PUNGKROCKARE dom är elakartade tyvärr och smittsamma och känns igen på sitt höga ljud och sina vassa spetsar på kroppen. Mycket obehagliga.

PUNGTERING + ANNAT
Jag har till och från noterat problem med svullna och ömma gummidetaljer på min cükel. Nu blev jag lite orolig, kanske borde kolla upp detta...

PUNGTERING + ANNAT
Örgel, du kan ju börja med att logga ut Mårten och logga in som dig själv istället.

Sedan tycker jag att ni båda skall sälja cyklarna och börja virka fula mössor istället. Ni saknar uppenbarligen nödvändig kompetens för det ni håller på med.

PUNGTERING + ANNAT
Earlslick sa:
Bring sa:
J2W sa:
Tiden har förhoppningsvis läkt alla ovanstående pungteringar, om inte kan man numera få profesionell hjälp..med rabbat.

profesionell :-) rabbat:-)
Bibblan 1- J2W 2
Snacka om självmål.

Tror faktiskt inte att det är bibblans kuponger på just den sidan. Bibblans ligger centralt i stan och adressen på kupongerna är till någonstans ute i Eriksberg (om man antar att de med 'boldstensvägen' menar blodstensvägen).

Tillbaka
Topp