Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JLarsson sa:Såg precis det. Då är det i princip kört, mer än hälften kvar :(
Gunnar O. sa:JLarsson sa:Såg precis det. Då är det i princip kört, mer än hälften kvar :(
Väldigt tråkigt i så fall.
Henning Larsen drabbades av Shermers neck ungfär halvvägs 2012, men han lyckades ändå ta sig i mål, så helt kört är det nog inte.
ohellstrom sa:Det finns ju diverse kreativa lösningar... men hur långt kan man cykla med en chipsburk som hakstöd?
me.I.am sa:ohellstrom sa:Det finns ju diverse kreativa lösningar... men hur långt kan man cykla med en chipsburk som hakstöd?
Väldigt tråkigt.
Nu menar jag varken att förminska problemet eller raljera. Det verkar finnas en del lösningar (men förmodligen liten hjälp vid långa sträckor):
GoranS sa:Åke var 14 min långsammare till TS26 än i fjol. Håller sig bara nackproblemem borta är jag dock hoppfull.
Petert sa:Det är ju nästan magiskt hur Åke är fri från Shermer's. Å så kör han så stabilt. Må det fortsätta så.
JLarsson sa:Petert sa:Det är ju nästan magiskt hur Åke är fri från Shermer's. Å så kör han så stabilt. Må det fortsätta så.
Helt otroligt faktiskt. Har man väl fått fullgången shermer's så är det helt omöjligt att luta sig framåt och se nåt. Så nåt magiskt med massage +ANNAT måste ha satts in innan det gått för långt.
ohellstrom sa:JLarsson sa:Petert sa:Det är ju nästan magiskt hur Åke är fri från Shermer's. Å så kör han så stabilt. Må det fortsätta så.
Helt otroligt faktiskt. Har man väl fått fullgången shermer's så är det helt omöjligt att luta sig framåt och se nåt. Så nåt magiskt med massage +ANNAT måste ha satts in innan det gått för långt.
Ja, fascinerande. Det tycks ju annars etablerat att man INTE återhämtar sig från detta utan rejäl vila. Gissar att det kanske ändå inte gått SÅ långt när behandling sattes in.
Om jag inte minns helt fel är det åtta dygn. I Åkes fall innebär det strax efter kl tio i morgon kväll.JLarsson sa:Åke har startat trackern efter sovpausen nu, Göran - har du koll på cutoff vid TS35?