Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han hade marginalerna på sin sida.GoranS sa:Hoppo inrapporterad på 11.23.38
Gunnar O. sa:Han hade marginalerna på sin sida.GoranS sa:Hoppo inrapporterad på 11.23.38
:-)
JLarsson sa:Gunnar O. sa:Han hade marginalerna på sin sida.GoranS sa:Hoppo inrapporterad på 11.23.38
:-)
Fantastiskt :)
GoranS sa:Alla official finishers bland solocyklisterna bör vara i mål i och med att Meixner kommit i mål som andra och sista dam. Kajlich och Rodríguez är fortfarande ute på banan men de har med råge överskridit maxtiden redan nu.
GoranS sa:Lite fakta kring Strassers lopp:
Sömn: 8,5 timmars totalt
Energiintag: 9000-12000 kcal/dag
Vätskeintag: 12 liter/dag
ohellstrom sa:Jag läste inför loppet (tror jag, min tyska är bara hacket bättre än facebooks odugliga översättare) att Strasser planerade att köra på ENBART flytande föda.
Var allt invärtes låter det väldigt mkt. Strasser skrev ngt efter Australiencyklingen i vintras om att han inte "fick" dricka mer än 1 liter per timme pga risk för att överlasta njurarna. Skulle gissa att Strasser har rätt bra koll på det hela så jag är tveksam till att han skulle ha haft ngt betydande underskott.gabbeon sa:GoranS sa:Lite fakta kring Strassers lopp:
Det hävdades på FB att Åkes crew tryckte i honom 30l vätska per dygn. Är skillnaden rimlig? Eller har Åke fått för mycket eller Strasser för lite?
Gunnar O. sa:ohellstrom sa:Jag läste inför loppet (tror jag, min tyska är bara hacket bättre än facebooks odugliga översättare) att Strasser planerade att köra på ENBART flytande föda.
Vad jag har hört så är det inte ovanligt bland toppcyklisterna i RAAM.
Jag körde på en combo av näringsdryck, hamburgare, milkshake, måltider tillagade i husbilen, pizza, majschips mm.
Jag var som en rullande förbränningsugn och slukade allt som kom i min väg.
GoranS sa:Hm, Kajlich står som OFCL med tiden 12.16.18. Hade han någon specialkategori månntro? Rodriguez la däremot ner vid TS51 då han redan där var nästan 14 timmar över maxtiden vid mål.
gabbeon sa:GoranS sa:Lite fakta kring Strassers lopp:
Det hävdades på FB att Åkes crew tryckte i honom 30l vätska per dygn. Är skillnaden rimlig? Eller har Åke fått för mycket eller Strasser för lite?
GoranS sa:... viss språkförbistring råder ...