Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag ska ned till Barcelona i slutet på April. (Medelhavs kryssning typ)
Har missat Mallorca cyklingen i år..
Så jag funderade på om det går att cykla racer eller mtb i närheten av Barcelona ?
tja. kom hem från barcelona i söndags. såg mtb-cyklister överallt. fler än roadies. hojade inget själv och vet inte vart man tar vägen, men cyklas görs det defenitivt. lycka till
Om du inte vill cykla långt så finns det en stor kulle mitt i Barcelona. Jag såg en del träningsklädda personer som cyklade mtb på asfalt när jag promenerade där.
Jag var där förra året och hälsade på en kompis.
Vi cyklade några dar på Tibidabo som är berget/kullen i nordväst med nöjesparken på toppen.
En jävla stigning från centrum för att ta sig upp dit men väl där finns en hel del stigar att cykla på.
Det finns kartor över berget med stigarna inritade, kompisen hade en.
Vi var i La Seu d'Urgell ett par dagar och då blev man varse om den verkliga betydelsen av MTB. MOUNTAIN-bike och inte FORREST-bike som det brukar vara här på västkusten. Många höjdmeter men lite för otekniskt för en Göteborgare.