Ramnummer Monark E-Nytan mittmotor

Hej allihop.
Jag är sämst på cyklar och har letat i timmar nu, så nu hoppas jag på experternas hjälp...

Jag har letat efter ramnumret på min Monark E-Nytan med mittmotor i timmar nu, men hittar inte ett skit...
Jag har kollat hela ramen, på alla sidor som existerar.
Jag hat googlat flera gånger om, och självklart kollat flera gånger om där olika sidor sagt att det bör finnas. Men hittar inte en enda siffra...
Nu håller jag på att bli totalt galen.

Är det någon som kan säga, med säkerhet, vart det finns på just denna cykel modell? Jag orkar inte leta mer nu...

Ramnummer - Din cykel har ett unikt ID - du hittar det på ramen under vevpartiet på cykeln alt. på klisteretiketten som din cykelhandlare ska ha klistrat längst bak i din elcykelmanual.

Ramnummer - Din cykel har ett unikt ID - du hittar det på ramen under vevpartiet på cykeln alt. på klisteretiketten som din cykelhandlare ska ha klistrat längst bak i din elcykelmanual.
Som sagt, har kollat överallt där Google säger att det bör finnas, men hittar noll...
Hade jag hittat igen manualen så hade jag inte haft detta problem, då Google berättat detta flera gånger om.

Monarks manualer är ett skämt. De är en standardmanual för alla monarks (cycleurops) cyklar, typ.
Funkar det inte med solidnr? Eller vad är det fu ska göra?

Tillbaka
Topp