Random cykelbild
Riktigt fräsch.
Bilagor
-
46.9 KB Besök: 51
Var ligger det? Hittar inte Strava på Google maps....Sambal Oelek sa:riktigt läcker bild från Strava
har inte kommit på GM ännu, det är en virtuell värld där det handlar om att prestera och analysera.42Hz sa:Var ligger det? Hittar inte Strava på Google maps....Sambal Oelek sa:riktigt läcker bild från Strava
Mhm =(Henrik_E sa:Sagan med Scarponis söner gjorde mig lite gråtmild.
Närå, de är oljedämpade med elastomerfjäder.Sambal Oelek sa:Det här var ju nåt bedrövligt, och någon sorts gummiklossar som dämpning :)
Ett syre, två syren?ensamvarg sa:Syren? Som i det blommande trädet alltså? Ett sådant kapitalt fel kan ju få en att undra om resten ocxå är hittepå.
Eftersom växeln inte sprätt all världens väg så var det dragande del av kedjan som mobbade mobilen till deformation. Men hur kom den dit?42Hz sa:Man blir ju onekligen nyfiken på hur det gick till!
Ha! Jag tycker dom är mer som en "islands-jeep"... :()Skogling sa:Jag tycker fat bike är lite epatraktor. ?
Det där är ju ingen islandsjeep. Det här är en islandsjeep.Örjan Lax sa:Ha! Jag tycker dom är mer som en "islands-jeep"... :()Skogling sa:Jag tycker fat bike är lite epatraktor. ?