Random cykelbild

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Random cykelbild
Det har börjat en ny tv-serie, "Vår tid är nu". Som är inspelad i Göteborg/Jonsered. Här är det gamla fina cyklar som gäller. De fattade ju redan då att det är feta däck man vill ha, men gråa är rätt ute nu. Undrar om man kan hitta gråa 2"-slicks!? :)

Bilagor

Konkret

Ny medlem
Random cykelbild
Sambal Oelek sa:
Det har börjat en ny tv-serie, "Vår tid är nu". Som är inspelad i Göteborg/Jonsered. Här är det gamla fina cyklar som gäller. De fattade ju redan då att det är feta däck man vill ha, men gråa är rätt ute nu. Undrar om man kan hitta gråa 2"-slicks!? :)
Fråga dig för på cykelhistoriska föreningen på Facebook.

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Random cykelbild
ciggtändaruttag på styret? perfekt om man vill ta sig en rök vid rödljuset :)

(iofs tycker jag rökning borde förbjudas, men ändå, kul grej)

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Random cykelbild
haha, kolla här, läste om militärcyklar och då såg jag "BSA Airborn Bicycle", Brompton måste fått en del inspiration av denna. Kolla vingmuttrarna på ramen. Denna modell är också med motor! :)

staine

Aktiv medlem
Random cykelbild
Sambal Oelek sa:
haha, kolla här, läste om militärcyklar och då såg jag "BSA Airborn Bicycle", Brompton måste fått en del inspiration av denna. Kolla vingmuttrarna på ramen. Denna modell är också med motor! :)
Den var lite ruggig. Men däremot Husqvarna damcykeln, jäklar vilken snygging :)

GoranS

Aktiv medlem
Random cykelbild
Sambal Oelek sa:
Ser inte vajern till frambromsen lite onödigt lång ut?

Och sen var det ju det här med vilken sida man vänder mot kameran när cykeln ska fotas. Fast det kanske är annorlunda när man har "intressanta saker vid bakhjulet" att visa upp!?

tmalm

Aktiv medlem
Random cykelbild
Ser ju ut som det går bra oxå, undrar hur den funkar på platsen å uppför, om det är bättre än framhjul alltså.

/T

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer